  • Data: 2011-03-13 14:22:17
    Temat: Re: UKE + regulacja rynku
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-13 13:48, dzanus pisze:

    > Ale o co chodzi przecież możesz wziąść odrazu i płacić wiecej.
    No widzisz - wkoncu uswiadomiles samemu sobie ze to nie jest 15 zl:)
    Szkoda tylko tych wszystkich postow i czasu poswieconego przez innych na
    czytanie tego.

    > Ludzie są nauczeni instalacji za 1pln i nic tego nie zmieni bo nikt nie
    > weźmie kredytu żeby sobie założyć intrnet.
    Mylisz siez tym ze nic tego nie zmieni, ale to juz nie problem polskiego
    internetu.

    > Starczy że masz
    > obowiązek informować klienta o tym że zalega i że chcesz go wyłączyć. Według
    > mnie to on powinien się tym martwić ze jak do 10 nie zapłaci to zobaczy
    > ekran sory net odciety bo nie zabuliles.
    Znow sie mylisz - nie masz prawa odlaczac/zawieszac/utrudniac klientowi
    dostepu do sieci Internet gdy ten np nie zaplaci. Masz prawo rozwiazac z
    nim umowe i ewentualnie wtedy domagac sie zwrotu udzielonych znizek.
    Przeczytaj kolego PT bo brak wiedzy w tym temacie to nadal nie problem
    polskiego internetu.

    > Masz fantastycznie zatem przychodzi ktos z kasa i daje neta 10mbit po 20pln
    > bo go na to stać robi swiątło wszedzie leci 3 lata na stratach. Oczywiscie
    > wszyscy pójda do niego bo u Ciebie moga Ci powiedziec cześć w każdym
    > momencie.
    Oczywiscie, ze moze. Zwraca udzielone znizki pomniejszone odpowiednio o
    wykorzystany czas zgodnie z PT/regulaminem i idzie do "goscia z kasa".
    Jezeli "gosc z kasa" nie stosuje dumpingu to wszystko gra i klient jest
    zadowolony.

    > Bo jak ktos wyjedzie na miesiąć to
    > powinien móc zawiesić usługę a po miesiącu ja odwiesić a nie bujać sie z
    > umowami w tą i spowrotem.
    Ty tak uwazasz. Zawies sobie w ten sposob np abonament telefonu komorkowego.

    > Zostawmy to rynkowi jestem za tym żeby duże telekomy miały drogo a net w
    > komórkach i polsatach chodził tak jak chodzi to lepsze dla nas i dla
    > klientów w dalszej perspektywie.
    Mozemy byc za czym tylko chcemy - i tak nic to nie zmieni. Nigdy nie
    bede jednak popieral oszukiwania klientow i w miare mozliwosci zawsze
    bede z tym walczyl.
    Ps. z uwagi ze zrobilo sie mega OT proponuje z dalsza rozmowa przeniesc
    sie na inna grupe dyskusyjna lub popisac sobie maile.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno