  • Data: 2019-10-24 13:22:34
    Temat: Re: UMIDIGI F2
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.10.2019 o 22:37, k...@g...com pisze:
    > Dobry czytnik linii przyspiesza prace, przekonałem się do tego. Mogłoby nie być,
    gdyby dalej był fizyczny (klikający) przycisk z przodu lub z boku, no ale nie ma.
    USB-C ponieważ wymienilem już kable pod to, jest wygodniejsze, a 'stare' USB jest
    raczej charakterystyczne dla sprzętu sprzed paru lat, a tego tez chcę uniknąć. (z
    drugiej strony: mógłbym wrócić do czegoś starego, galaxy S5 mini był super i są dalej
    do kupienia nowe... ale to chyba jednak droga donikąd). Tak więc raczej szukam kogoś
    kto używał tego Umidigi, bo co co innego recenzja (często opłacona) na internecie że
    "działa i wszystko idealnie" a co innego rzeczywiste użytkowanie.

    > P.

    Stuk w ekran jeszcze szybszy, usb-c wygodniejsze, ale na tym opierać
    kryterium zakupu to już chyba przesada.

    Umidigi f2 to nowy produkt,. Czyli za wiele z netu się nie dowiesz.
    Oczywiście masz rację - nie ma co się sugerować recenzjami na zasadzie
    blogu bo to może być wypowiedź sponsorowana. Natomiast warto się
    zaznajomić z opiniami o sprzęcie na różnych forach dyskusyjnych.