  • Data: 2019-11-13 12:40:47
    Temat: Re: UMIDIGI F2
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.11.2019 o 16:58, k...@g...com pisze:
    > Ale co Ci tam nie pasuje? Tacka to dzisiaj jedyne rozwiązanie, kiedy telefon jest
    nieotwieralny dla użytkownika. Gdyby nie nano sim, to co? Dwie mini-simki i karta
    pamięci w racce wielkości pudełka zapałek?

    Nic  nie pasuje. A choćby to że po zakrapianej imprezie nie sposób
    zmienić SIM karty. Nie ważne czy jedyne czy nie - liczy się to że to
    rozwiązanie jest wybitnie antyużytkownikowe.

    Nie gadaj, mam stary telefon Samsunga, w którym mimo tego że bateria
    jest wymienialna to zestaw SIM ma na boku obudowy. Karty bez idiotycznej
    tacki wyciąga się poprzez nacisk na nie. Tu jakiś kretyn wymyślił
    "kluczyk"..