    Subject: Re: UMIDIGI F2
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5dcabd34$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5dcbebbf$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5dcd4889$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5dce5d10$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Fri, 15 Nov 2019 10:45:48 +0100

    W dniu 15.11.2019 o 09:37, Kris pisze:
    > A czy muszę jakieś korzyści wymieniać?
    > Neutralne to dla mnie
    > A właściwie teraz lepiej bo łatwiej wymienić kartę niż kiedyś gdy pod bateria w
    slocie była.
    > Wad żadnych nie ma, kłopotów żadnych dodatkowych z nano sim nie ma wiec o co chodzi
    > Mi to wisi czy w telefonie jest karta micro czy nano.
    > W sumie zastanawiam się po co tam jakakolwiek karta. Stosowne uprawnienia operator
    winien przesłać do telefonu i bez karty by się obeszło. Ale jak już jest to jest
    > Wkładam ją jak kupuje telefon wyjmuję ja jak zmieniam telefon
    > A nawet gdyby trzeba było częściej to wyjęcie czy włożenie tacki(najczęściej) z
    nano sim ŻADEN problem.
    > Teraz robi to się tak że wyciągasz tackę(spinacz czy inna igła czasami potrzebna),
    wyjmujesz jedną kartę, wkładasz druga i wciskasz tackę.
    > Kiedyś trzeba było rozebrać obudowę, wyciągnąć baterię, wyjąć kartę, włożyć nowa
    kartę, włożyć baterię, zamknąć obudowę. Pamiętam ze były telefony w których nie było
    prostą rzeczą zdjęcie obudowy i dostanie się do baterii. Trzeba było w necie szukać
    jak to zrobić. No i połamane zatrzaski takich obudów to nie były sporadyczne
    przypadki.
    > Do kart pamięci tez masz uwagi że coraz popularniejsze są te najmniejsze?

    Skoro wykazujesz brak zrozumienia mojej to przydało by się merytoryczne
    uzasadnienie.

    Nie prawda - aby obecnie wymienić trzeba się posługiwać zewnętrznymi
    narzędziami, czyli w tym punkcie minus. I nie mów że taka zamiana kart
    jest wygodniejsza, bo nie jest, ze względu na nikczemny rozmiar jest
    mocno utrudniona względem standardu mini.

    Poszukiwanie narzędzia do otwierania tacki, tacka nie przesuwa się na
    jakichś łożyskach tak że lubi się zacinać zarówno przy wyjmowaniu jak i
    montowaniu w telefonie, założę się że wymienię szybciej karty w trzech
    telefonach z mini niż Ty w jednym z nano. Tak, mimo wykonywania tej
    serii wymienionych powyżej czynności.

    Nie, w sprawie kart pamięci nie mam zdania, tak właściwie od momentu gdy
    używam nanosimów nie było potrzeby używania kart pamięci.