    Subject: Re: UMIDIGI F2
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5dcabd34$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5dcbebbf$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dce5ce8$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Mon, 18 Nov 2019 09:16:05 +0100

    W dniu 17.11.2019 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > DAm tobie medal za zbyt powazne podchodzenie do zartobliwych odpowiedzi!

    > Nie chodze, ale jak potrzebuje to znajde.
    > Ale zgadzam sie, ze rozwiazanie w ktorym otwieram tylna klapke, mam
    > miejsce na karte, wymienna baterie itp było lepsze.
    > Tyle tylko ze w zyciu jest tyle spraw ktore moznaby zrobic lepiej ze
    > akurat to rozwiazanie, chociaz gorsze, nie jest az tak denerwujace.
    >
    > Wolałbym zeby był przepis, który wymaga na producentach samochodów
    > takiego konstruowania samochodów zeby zarówke mozna było wymienic w 3
    > minuty i bez klopotu...

> [...]

    Tak, królestwo za gwóźdź albo kawałek drutu bo nie mogę telefonu
    otworzyć!... Wiesz, nie tyle irytuje mnie sam sabotaż producencki
    względem klienta, co sama postawa niektórych z tych klientów.. oni
    potrafią te syfiaste rozwiązania chwalić!

    Proste, ludzkie chwytaki (dłonie) są zwyczajnie za duże dla nano kart.