  • 41. Data: 2010-12-18 23:09:41
    Temat: Re: UNIA ma zamiar wprowadzić obowiązkowy ABS w motocyklach
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 18.12.2010 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:

    > Rozumiem, że się nie zgadzasz z badaniami urzędników. Masz jakieś wsparcie?

    <usenet mode on>
    Ja bym się zgodził na badania urzędników, wszystkich, najlepiej psychiatryczne.
    Tyle że obawiam się że poszła by na to góra pieniędzy z podatków i nic dobrego
    by z tego nie wynikło. Co najwyżej nowa lepsza definicja tego co jest normą.
    <usenet mode off>

    Jak przeprowadzić takie badanie? Laboratorium;) Statystyka zdarzeń? A co jeśli
    ci którzy wydali już dodatkową kasę na ABS są bardziej ostrożni i po prostu
    bardziej uważają? Motocykl (zwykle) ma 2 osobne hamulce, każdy na 1 koło,
    da się tego używać.
    Oczywiście taki zajebisty ABS, który dałby radę _zawsze_ lepiej od operatora
    byłby OK.
    Tylko pozostaje pytanie, czy taki ABS już istnieje. I o tym zdaje się był ten
    wątek.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 42. Data: 2010-12-18 23:33:34
    Temat: Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.12.2010 Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał/a:
    > Siemka
    >
    > ***"kakmar"
    > Ale mo?e inny przyk?ad. Dojazd do zakretu, szybko, hamulec do konca
    > (przecie? jest ABS), i z terkocz?cym przodem sk?adam sie w zakret, szybko.
    >

    > ...chcialbym to zobaczyc...w ogole chcialbym zobaczyc takiego co na
    > zahamowanym na maxa przodzie zlozy sie w winkiel no i potem w tym winklu
    > zapnie naped...

    No ja też, z ABS, bo w TV to widziałem na relacji z MotoGP gdy pokazują
    z wyświetlaniem kawałka telemetrii. Tyle że oni bez ABS.

    > Ale po preclu mozna sie wiele spodziewac - lacznie z kaczuszkami na
    > podnozkach :)

    Ii?

    > Mam nadzieje ze to ironia...:)))

    Eeee no skąd, przecież _fachowcy_ tak właśnie polecają stosować ABS,
    hamulec do końca i skręcamy. Znaczy omijamy przeszkodę. Nie zdarzyło Ci
    się widzieć/być na takim szkoleniu? Auto co prawda, ale system ten sam ;)

    > choc kiedys sciagalem ze slupa kolesia ktory po pewnym czasie doszedl do
    > wniosku ze ABS nie jest lekiem na brak umiejetnosci i wyobrazni...
    > I nie dziala w bocznym poslizgu.

    No ba, nawet na 4kołach nie działa, co wielu dziwi, stąd moje wątpliwości.

    > IHMO Generalnie roznica w ABS-e samochodowym (bo taki byl wczesniej rownez w
    > moto)
    > a tym niby motocyklowym jest w szybkosci dzialania. Czestotliwosc pulsacji
    > motocyklowego podobno jest znaczne wieksza, ale jednak przyblokowywalem kolo
    > na szuterku.
    > Na honda days robili pokazy niby na piasku ale chyba ktorys nie wyszedl i
    > zaniechali :) Byc moze wiazalo sie to z tym ze testowe moto mialo luzy w
    > przodzie. Ale ogolnie nie powalilo mnie to na kolana.

    A nie wiedziałem tego, wszystkie znane mi testy/prezentacje są na prostej ze
    zmianą nawierzchni i wypadły zajebiście, tyle że jakoś odrobinę nienaturalnie.

    > Ale ja to skuters jestem i bardzo mi sie podobal SH300I.

    Cóż, nie każdy jest doskonały ;)
    Ale nie przejmuj się, ostatni raz w tym roku wyjebałem się na Piaggio liberty
    200, więc na Hondzie też by się pewnie udało.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 43. Data: 2010-12-19 11:25:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-18 18:03, Marcin N pisze:

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Rozumiem, że się nie zgadzasz z badaniami urzędników. Masz jakieś wsparcie?

    Zadaniem urzednika nie jest badanie. A wspiera mnie rodzina i przyjaciele.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 44. Data: 2010-12-20 02:35:10
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-20 15:06, de Fresz pisze:

    > Tomkowi Kędziorowi nie udało się pobić ABSu z CBRy, ale może na preclu
    > są lepsi wymiatacze. Co więcej, dupowaci kierownicy na mokrym z tym
    > ABSem mieli lepsze wyniki niż Kędzior bez.

    Tomek, odezwij sie, jak to bylo, wiem ze grupe czytasz, czy waga moto
    byla podobna i kapcie takie same?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 45. Data: 2010-12-20 02:47:32
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-20 21:45, Tytus z fabryki pisze:

    > Podpytaj AZ'a :) on Ci wyjasni co to kaczuszki - ba byc moze udokumentuje to
    > fotkami :)

    AZ, to ci wyjasni, ze niepotrzebnie zmienil lozysko kosza sprzegla :-)

  • 46. Data: 2010-12-20 10:36:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-19 00:09:41 +0100, kakmar <k...@g...com> said:

> [...]

    są lepsi wymiatacze. Co więcej, dupowaci kierownicy na mokrym z tym
    ABSem mieli lepsze wyniki niż Kędzior bez.

    de Fresz

  • 47. Data: 2010-12-20 11:57:01
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 11:36:07 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Tomkowi Kędziorowi nie udało się pobić ABSu z CBRy, ale może na preclu
    > są lepsi wymiatacze. Co więcej, dupowaci kierownicy na mokrym z tym
    > ABSem mieli lepsze wyniki niż Kędzior bez.

    Ból jest tym większy, z tego co pamiętam, iż wszycy uczestnicy testu
    mieli dosyć podobne wyniki (metrażowe) używając tego wynalazku.
    I weź tu w takiej sytuacji odsiej plewy (lajkoników) od ziaren
    (hamowaczy/wymiataczy).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 48. Data: 2010-12-20 13:49:02
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]
    > mieli dosyć podobne wyniki (metrażowe) używając tego wynalazku.
    > I weź tu w takiej sytuacji odsiej plewy (lajkoników) od ziaren

    Proponuję zebrać odpowiednią grupę hamulcowych wymiataczy i zrobić jakąś
    pikietę pod siedzibą władz UE. Nie może być tak, że lajkonik wyjdzie z
    opresji równie łatwo co Prawdziwy Asior.

  • 49. Data: 2010-12-20 13:59:00
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 16:18, AZ pisze:

> [...]

    on skromny jest i dlatego :-D

    > O to chodzi ze nic, zostawie sobie je i wymienie po tych 250kkm.
    > Wlasnie. Gdzie sa te Twoje fotki z ND to bym koledze pokazal, temu ktory
    > nie wie co to kaczuszka.

    ja tez chce, ja tez

  • 50. Data: 2010-12-20 17:05:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-20 11:36, de Fresz pisze:

    > Tomkowi Kędziorowi nie udało się pobić ABSu z CBRy, ale może na preclu
    > są lepsi wymiatacze. Co więcej, dupowaci kierownicy na mokrym z tym
    > ABSem mieli lepsze wyniki niż Kędzior bez.

    Problemik polega na tym ze ja sram na cebry a w szczegolnosci na takie z
    ABS. Malo tego ! Ja nawet EFI nie trawie. Icomipanzrobi ?