  • 1. Data: 2010-12-16 14:17:48
    Temat: zabierak FZ1
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    Heja. Co powiecie na temat krzywego poruszania się tylnej zębatki.Jak
    się odpali moto na centralce i wrzuci bieg to widać że łańcuch nie
    porusza się po linii tylko chodzi na boki przy tylnym kole.Wymieniłem
    napęd cały i pomierzyłem bicie zębatek tylnych (przed i po zmianie) i
    bicie jest ok 1mm.Pomiar na feldze przy zabieraku nie wykazuje
    bicia.Wychodzi na to że zabierak zwichrowany.Jakim cudem? może Yamaha
    tak ma
    Może tego rodzaju nieosiowości to norma i szukam dziury w całym,ale
    jakoś nie rzuciło mi się w moich poprzednich moto coś takiego w oczy.
    A jest zima...itd trzeba myśleć o sprzęcie.Co Wy na to?
    Thompson

  • 2. Data: 2010-12-16 14:21:12
    Temat: Re: zabierak FZ1
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-16, Thompson FZ1 <t...@n...pl> wrote:
> [...]
    > jakoś nie rzuciło mi się w moich poprzednich moto coś takiego w oczy.
    > A jest zima...itd trzeba myśleć o sprzęcie.Co Wy na to?

    To samo mam w ZZR 1200, kiedys zauwazylem, wymienilem lozysko zabieraka
    ale nic nie pomoglo - olalem sprawe, przelatalem juz na tym 35 kkm
    (po 30 zmienilem przednia zebatke bo juz sie konczyla) i wyglada na to
    ze jeszcze z 10-15 polata. Lancucha nie naciagalem ani razu - DID ZVM2 +
    JT Sprockets.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-12-16 14:32:32
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Thompson FZ1napisal

> [...]
    > jakoś nie rzuciło mi się w moich poprzednich moto coś takiego w oczy.
    > A jest zima...itd trzeba myśleć o sprzęcie.Co Wy na to?

    Jaki przebieg? To możne być zużyty zabierak, ale kiedyś w Fazerze też tak
    miałem i ... jeździłem dalej. Nic się nie działo. Dla spokoju można
    wymienić te gumki, kosztują grosze.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 4. Data: 2010-12-16 14:45:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-16, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Jaki przebieg? To możne być zużyty zabierak, ale kiedyś w Fazerze też tak
    > miałem i ... jeździłem dalej. Nic się nie działo. Dla spokoju można
    > wymienić te gumki, kosztują grosze.

    Gumki nie decyduja o osiowosci zabieraka (bo chyba w Fazerze jest dodatkowo
    lozyskowany?) a sam zabierak chyba za bardzo nie ma jak sie zuzyc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-12-16 15:38:51
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ" To samo mam w ZZR 1200, kiedys zauwazylem, wymienilem lozysko
    zabieraka ale nic nie pomoglo - olalem sprawe, przelatalem juz na tym 35 kkm
    Lancucha nie naciagalem ani razu - DID ZVM2 + JT Sprockets.

    Ojojojjjj ale placzu bylo wiecej niz przy alternatorze - ze krzywy anzug i
    ze siem KHI jeszcze bardziej pokrzywi...

    Tytus z fabryki

  • 6. Data: 2010-12-16 15:40:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-16, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Ojojojjjj ale placzu bylo wiecej niz przy alternatorze - ze krzywy anzug i
    > ze siem KHI jeszcze bardziej pokrzywi...

    Zapomnialem, jak jestes z Wawy to podjadz do Tytusa on takie rzeczy naprawia
    mlotkiem - bez demontazu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-12-16 15:41:29
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    On 16 Gru, 16:38, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ojojojjjj ale placzu bylo wiecej niz przy alternatorze - ze krzywy anzug i
    > ze siem KHI jeszcze bardziej pokrzywi...

    Mam wibracje od tyłu pow 160km i tak szukam tematów
    Thompson

  • 8. Data: 2010-12-16 15:48:21
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-16 15:21, AZ pisze:

> [...]
    > (po 30 zmienilem przednia zebatke bo juz sie konczyla) i wyglada na to
    > ze jeszcze z 10-15 polata. Lancucha nie naciagalem ani razu - DID ZVM2 +

    A ten znowu swoje, Nie podkopuj jakosci KHI, bo sie znowu zaczna smiac :-P
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 9. Data: 2010-12-16 15:49:35
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Thompson FZ1"
    Mam wibracje od tyłu pow 160km i tak szukam tematów

    Teraz to odkryles???
    BTW wibracje to raczej nie od napedu chyba ze lancuch porozciagany.

    Tytus z fabryki
    P.S. Prawo dopuszcza w RP Vmax 130km/h

  • 10. Data: 2010-12-16 17:33:04
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Gumki nie decyduja o osiowosci zabieraka (bo chyba w Fazerze jest
    > dodatkowo lozyskowany?) a sam zabierak chyba za bardzo nie ma jak sie
    > zuzyc.

    Nie dyskutuj z chujem...

    --
    Grzybol