    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: UPC i fv za TV
    Date: Tue, 21 May 2013 12:39:29 +0200

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:knd1ae$3v9$1@node2.news.atman.pl...
    > Czy UPC po przejeciu ASTER wprowadziło jakieś nowe zasady (nic mi nie
    > wiadomo, zadnego pisma nie dostalem), ze teraz beda przysylac blankiety
    > wplaty za TV zamiast faktur / rachunkow?
    >
    > Rozmawialem juz z pozal sie boze konsultantem, obiecal wyslac faktury...
    >
    > ... dostalem kolejne blankiety wplaty pocztowej...
    >
    > Albo ja czegos nie rozumiem, albo oni...
    >
    > ASTER przysylal FV - dostawalem FV, placilem.
    >
    > Teraz UPC bez FV nie zaplace. Blankiet wplaty nie jest dowodem ksiegowym,
    > wiec mam ich w d...

    Rozwiązanie z ASTER było dobre bo wszystko było na jedej stronie. UPC
    niestety nie przesyła FV i blankietu na jednej stronie. Wszystko jest
    odzielnie. Na dodatek trzeba uważać bo lubią kombinować w opłatach podczas
    przejścia do UPC. Mi źle obliczyli kwotę za usługi ASTER + UPC i chcieli
    mnie skasować o 114,24 PLN za dużo. W UPC powinieneś też dostawać faktury
    VAT ale nie będzie na tej samej kartce blankietu do wpłaty.

    Ja swoje przerabiam bo tak mi łatwiej kontrolować płatności. Też idiotyczne
    ze strony UPC bo oczekują że ludzie będą wycinać blankiety do wpłat.
    Powinno być tak jak w: TPSA (Orange), ORANGE (komórka), Gaz, i wiele
    innych. Wszyscy stosują to normalne rozwiązanie że faktura i blankiet do
    wpłaty jest na jednej kartce. Dlaczego w takim razie UPC nie może robić tego
    samego, tylko utrudniają ludziom życie?