  • 1. Data: 2013-05-20 13:27:12
    Temat: UPC i fv za TV
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Czy UPC po przejeciu ASTER wprowadziło jakieś nowe zasady (nic mi nie
    wiadomo, zadnego pisma nie dostalem), ze teraz beda przysylac blankiety
    wplaty za TV zamiast faktur / rachunkow?

    Rozmawialem juz z pozal sie boze konsultantem, obiecal wyslac faktury...

    ... dostalem kolejne blankiety wplaty pocztowej...

    Albo ja czegos nie rozumiem, albo oni...

    ASTER przysylal FV - dostawalem FV, placilem.

    Teraz UPC bez FV nie zaplace. Blankiet wplaty nie jest dowodem
    ksiegowym, wiec mam ich w d...

  • 2. Data: 2013-05-21 12:39:29
    Temat: Re: UPC i fv za TV
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ASTER przysylal FV - dostawalem FV, placilem.
    >
    > Teraz UPC bez FV nie zaplace. Blankiet wplaty nie jest dowodem ksiegowym,

    Rozwiązanie z ASTER było dobre bo wszystko było na jedej stronie. UPC
    niestety nie przesyła FV i blankietu na jednej stronie. Wszystko jest
    odzielnie. Na dodatek trzeba uważać bo lubią kombinować w opłatach podczas
    przejścia do UPC. Mi źle obliczyli kwotę za usługi ASTER + UPC i chcieli
    mnie skasować o 114,24 PLN za dużo. W UPC powinieneś też dostawać faktury
    VAT ale nie będzie na tej samej kartce blankietu do wpłaty.

    Ja swoje przerabiam bo tak mi łatwiej kontrolować płatności. Też idiotyczne
    ze strony UPC bo oczekują że ludzie będą wycinać blankiety do wpłat.
    Powinno być tak jak w: TPSA (Orange), ORANGE (komórka), Gaz, i wiele
    innych. Wszyscy stosują to normalne rozwiązanie że faktura i blankiet do
    wpłaty jest na jednej kartce. Dlaczego w takim razie UPC nie może robić tego
    samego, tylko utrudniają ludziom życie?

  • 3. Data: 2013-05-21 13:49:22
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    rageofhonor nabazgrał(a):

> [...]
    > blankiet do wpłaty jest na jednej kartce. Dlaczego w takim razie UPC
    > nie może robić tego samego, tylko utrudniają ludziom życie?

    Bo uważają zę w nowoczesnym państwie używa się e-przelewów i e-faktór które
    są dostępne zawsze na ich stronie.

  • 4. Data: 2013-05-21 13:54:17
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > rageofhonor nabazgrał(a):

    > Bo uważają zę w nowoczesnym państwie używa się e-przelewów i e-faktór
    > które są dostępne zawsze na ich stronie.

    A co ma jedno do drugiego. E-faktura wygląda identycznie jak forma
    papierowa. Mi facet na infolini tlumaczył że u nich zawsze tak faktury
    wyglądały i ludzie normalnie chodzą na pocztę i płacą. Jakaś paranoja by
    trzeba było wycinać faktury.

  • 5. Data: 2013-05-21 15:16:18
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rageofhonor napisał:

> [...]
    > papierowa. Mi facet na infolini tlumaczył że u nich zawsze tak faktury
    > wyglądały i ludzie normalnie chodzą na pocztę i płacą. Jakaś paranoja by

    Wlasnie, w BOK UPC zawsze jest ta sama odpowiedz
    "nie wiem, ale zawsze tak bylo"

    Dramat :/

    ASTER wróć!!!

  • 6. Data: 2013-05-22 10:38:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    rageofhonor nabazgrał(a):

> [...]
    > papierowa. Mi facet na infolini tlumaczył że u nich zawsze tak faktury
    > wyglądały i ludzie normalnie chodzą na pocztę i płacą. Jakaś paranoja by

    E-faktura jest na stronie oglądasz i wiesz ile trzeba zapłacić nie mówiąc o
    tym że dostajesz takie info na maila ... wchodzisz w bankowość internetową,
    robisz przelew i nic nie trzeba wycinać, nigdzie nie trzeba łazić ... po co
    się jebać z pocztą ? stać jak debil w godzinnych kolejach ??

  • 7. Data: 2013-05-22 16:32:07
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > rageofhonor nabazgrał(a):

    > E-faktura jest na stronie oglądasz i wiesz

    ...ze jej nie ma :) Jakos do TV analogowej "sie nie nalezy" wg. UPC.
    JEst rozliczenie w wersji PDF, ale rozliczenie to anifaktura, ani
    rachunek. To dodatek do ... tego, czego nie ma.

  • 8. Data: 2013-05-23 10:38:28
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr. Misio nabazgrał(a):

    > ...ze jej nie ma :) Jakos do TV analogowej "sie nie nalezy" wg. UPC. JEst
    > rozliczenie w wersji PDF, ale rozliczenie to anifaktura, ani rachunek. To
    > dodatek do ... tego, czego nie ma.

    A tego ci nie powiem bo z analoga na cyfrę przeszedłem dawno temu i mam
    wszystko w wersji elektronicznej.

  • 9. Data: 2013-05-23 14:33:55
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > łazić ... po co się jebać z pocztą ? stać jak debil w godzinnych kolejach

    A ja wolę zapłacić fizycznie i mieć to na papierze. Też wolę mieć fakturę na
    papierze. Wtedy mogę łatwiej kontrolować płatności i łatwiej moge udowodnić
    że zapłaciłem. Normalnie drukuje fakturę, mam papier i idę płacić. Akurat
    tam gdzie płacę to nie muszę stać w kolejce bo nie płacę rachunków na
    poczcie.

  • 10. Data: 2013-05-23 14:37:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-05-23 14:33, rageofhonor pisze:
> [...]
    > moge udowodnić że zapłaciłem. Normalnie drukuje fakturę, mam papier i
    > idę płacić. Akurat tam gdzie płacę to nie muszę stać w kolejce bo nie

    A co stoi na przeszkodzie by wydrukować fakturę i potwierdzenie
    przelewu, które w wielu bankach jest od razu dostępne?
    ja tak robię i też mam na papierze, ale nie muszę nigdzie
    chodzić.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux