  • Data: 2009-10-30 07:31:05
    Temat: Re: UPC - limit(?) ilości komputerów po stronie użytkownika
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > A oni tam robia NAT? Jesli nie, to skad znali liczbe jego sesji?

    Nie mam bladego pojęcia co oni tam mają (sprawa sprzed jakichś 3 lat).
    Ale czy coś naprawdę wiedzieli, czy "ekstrapolowali", i czy ten gość
    z obsługi użytkownika to w ogóle wiedział o czym mówi...?
    I nie było tak, że go "namierzyli z ulicy". Kolega
    z nimi prowadził "oficjalną wymianę zdań na temat usługi",
    więc pewnie chcieli go zbyć czymkolwiek...

    Pamiętam, że kiedyś UPC zastrzegało (czy nadal to robią?), że nie
    można prowadzić "działalności komercyjnej" i zapewne sobie
    po swojemu kombinowali, kiedy ktoś jest podejrzany o takową.
    To ostatnie, to moje domysły: w podobnym czasie pytałem
    ich o stałe publiczne IP i revDNS, to mi powiedzieli, że to już
    by była działalność komercyjna... ;)

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka