  • Data: 2018-08-23 15:48:41
    Temat: Re: UPS, i martwy COM-1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 15:09:49 +0200, BaSk napisał(a):

    > Przyszedł kabel, sprawdziłem omomierzem, kontakty są na odpowiednich
    > pinach, tak jak to W dniu 2018-08-16 o 13:25, Grzegorz
    >>

    > Odpalam teraz tester, i on widzi UPS-a, odczytuje jego stan,
    > sygnalizuje, gdy odetnę prąd, cacy. Ale UPS-monitory (dwa, "serwer" i
    > klient) z zasilaczem żadnego połączenia nie widzą, sygnalizują, że nie
    > ma!

    A Tester cos mowi, ze UPS jest ?

    W tym UPS nie ma imo nic, co by moglo sprawdzic "obecnosc" UPS.
    Ot, sygnalizuje stan na pewnych liniach RS-232.
    No chyba, ze przez reakcje na zmiane innych lini.

    A jesli nie ma takiej mozliwosci ... to moze ten komunikat co innego
    mowi. Albo jest od innej wersji UPS. Albo wymaga podania nr portu.

    Z ciekawosci mozesz sprawdzic, czy na wtyczce od strony komputera piny
    2 i 3 wygladaja na zwarte - to by mozna uzyc do sprawdzenia, a wymaga
    tylko jednej zworki w UPS.

    > Dodam, że ich wersja pochodzi z 7 XII 2011, nowszych już nie ma. Na
    > dostarczonej z kablami płycie wersja z roku ~ 2003

    Ta z 2011 powinna jeszcze chodzic, ta z 2003 ... nie upieralbym sie.

    > Port wolny.

    A jak odpalisz "serwer" a potem Tester ?
    Czy Serwer sie konczy i nie zajmuje ?

    > Próbowałem najróżniejszych zmian, nie pomaga. Przy każdym restarcie
    > systemu dopomina się on o moją zgodę na uruchomienie tych programów.

    Gdzies tam jest "uruchom jako administrator".

    > Używałeś tego softu, masz w tym zakresie szerszą wiedzę?

    Uzywalem winnut, ale UPS mial USB.

    Tak czy inaczej - link byl raczej do tego, zeby pokazac na jakiej
    linii jest co.

    J.