    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UPS + zewnętrzne akumulatory
    Date: Wed, 24 Jun 2015 21:34:59 +0200

    W dniu 2015-06-23 o 23:15, arek pisze:

    > Mają po około 50W na najwyższym biegu. Muszą być dwie, ponieważ jedna
    > wymusza obieg w płaszczu kominka a druga jest za wymiennikiem ciepła
    > który dostarcza energię z kominka do instalacji w której jest piec
    > gazowy i wszystkie grzejniki
    Czyli najtańszy 600VA powinien wystarczyć, do tego 1 lub 2 aku zalaeży
    jaki model ups-a.

    > Masz rację.

    > To znacznie komplikuje sprawę, bo musiałby to być prostownik który nie
    > przeładuje akumulatorów i będzie je okresowo samoczynnie doładowywał.

    Nie jest ci potrzebny, podłączasz aku np 35Ah i sopbie z nim bez trudu
    poradzi.
    Ja mam podłączone wszystkie pompy CO 4szt, do tego pompa wody 1KW,
    światło w domu, lodówka, telewizor, rotery, komputery, zegary i podobny
    badziew :)
    Wszystko chodzi bez problemu, prądu w tych ośmiu aku starcza mi na cały
    dzień (12H) bo po tyle miałem wyłączenia jak sieć remontowali albo po
    wichurze wywaliło.

    --
    Pozdr

    Janusz_K