  • Data: 2014-07-22 15:10:23
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 07:19:55 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Jest pewnie grupa klientów która tak myśli... Zgoda.
    > Są to głównie klienci nastawieni na duszenie groszy, bojący się
    > "bycia oszukanym", za wszelką cenę chcą "wszystko mieć w tej
    > cenie", którzy kupują pierwszy smarfone i (ponieważ nie mają
    > doświadczenia) wydaje im się, że wystarczy w tabelce zrobić

    Ale to jest smartfon - "moze wszystko", i nigdy nie wiadomo co sie
    przyda jutro.

    > listę tego co telefon ma a czego nie ma, wybrać ten co "ma"
    > najwięcej funkcji, mimo że się ich nigdy w życiu nie użyje
    > i wtedy dokonało się "najlepszego" wyboru.... A to jak każda

    No ale jak sobie wypisuje co potrzebuje, to mi wychodzi ze zaden
    smartfon nie jest mi potrzebny !
    I to sie nawet w duzej czesci zgadza z prawda :-)

    > funkcja w tej tabelce jest zaimplementowana i jak się sprawdza
    > w życiu nie jest bez znaczenia.

    No ale jak czegos nie ma, to na pewno dobrze nie dziala :-)

    > Czasem warto wybrać telefon
    > który nie ma "wszystkich" funkcji, a te funkcje co ma robi
    > bardzo dobrze - innymi słowy warto wybrać jakość ponad ilość.

    Ale to trzeba wiedziec co sie chce. A potrzeby sie zmieniaja.
    Pare wymagan mam ... np latwa wymiane plikow z PC :-)

    A reszte tosmy juz dyskutowali - ajfon do d* dziala. W Polsce.

    > Kia ostatnio reklamuje auta, które "tak samo jak mercedesy" mają
    > automatycznie składające się lusterka boczne na parkingu, przednie
    > lampy śledzące zakręty i wentylowane siedzenia skórzane...
    > Rozumiem że dla Mastiego i dla Ciebie tylko idiota kupi Mercedesa
    > skoro Kia "ma wszystko to co mercedes" a kosztuje dużo mniej? :-)

    Bywa, bywa. Szczegolnie jak sie okaze ze Mercedes ma gorsza jakosc niz
    byle KIA.

    J.