  • 1. Data: 2014-07-21 16:13:32
    Temat: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Ciekawa apka pod iOS do sciagniecia dzis za friko dzieki AppGratis:

    https://itunes.apple.com/us/app/usb-disk/id370531520
    ?mt=8

  • 2. Data: 2014-07-21 16:14:48
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Jul 2014 14:13:32 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Ciekawa apka pod iOS do sciagniecia dzis za friko dzieki AppGratis:
    >
    > https://itunes.apple.com/us/app/usb-disk/id370531520
    ?mt=8

    Wow! Można z iPhone'a zrobić pendrive? Za darmo? wstrząsające

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-07-21 18:02:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.07.2014 16:14, masti pisze:

    ?mt=8

    > Wow! Można z iPhone'a zrobić pendrive? Za darmo? wstrząsające

    na serio? takie jest jej działanie?

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-07-21 19:07:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

    > na serio? takie jest jej działanie?

    ToMasz, kliknąłes na linka jaki podałem?
    Tam masz napisane jakie jest działanie:

    USB Disk

    By Imesart S.a.r.l.

    View More by This Developer

    Open iTunes to buy and download apps.
    .

    Description

    USB Disk is FREE today with AppGratis.com

    USB Disk lets you store, view and manage documents on your iPhone and iPod.
    It has an amazing built in document viewer and is very easy to use, with a
    simple and intuitive interface, yet it contains many powerful features. Drag
    and drop files in iTunes to transfer them to your iPhone / iPod, then view
    them anywhere!

    TUAW - "USB Disk is [...] a nicely designed one."
    Lifehacker - "The Best. USB Disk for iOS gives you a fast and easy way to
    transfer documents and images to your device."
    Apple - "New and Noteworthy"

    TOP REASONS TO BUY

    o Store and view files on your iPhone / iPod.
    o Navigate using swipes (like Photos / iBooks app).
    o Thumbnails let you preview your files.
    o Copy, paste, cut, delete and create files.

    MORE FEATURES

    o View and download email attachments.
    o Full screen file viewer.
    o USB file transfers.
    o Background audio.
    o Slideshow with adjustable delay.
    o Fast scrolling, page up/down functionalities.
    o Email your documents.

    EXTENSIONS

    o Open and create zip files.
    o CBR and CBZ file viewer.
    o Dropbox, Google Drive, Skydrive and Evernote support.
    o Restores last viewing position.
    o TV / VGA out.
    o Connect to WebDAV servers.
    o Edit small text files.
    o Protect & encrypt files.
    o Lock code.

    SUPPORTED FILE TYPES

    o PDF files.
    o MS Office documents.
    o iWork documents.
    o Pictures (jpg, png, gif, ...).
    o eBooks (pdf, html, txt, ...).
    o Audio files (mp3, m4a, wav,...).
    o Video files (m4v, mov, some avi, ...).

    UPDATES

    Buy now and get free updates.

    http://imesart.com/products.php?pid=6

  • 5. Data: 2014-07-21 19:20:07
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-07-21 o 19:07, Pszemol pisze:
    [ciach]

    A super/hiper wypasionego nowego maca za prawie 20k zł gdzie UWAGA!
    można wygodnie ;) rozkręcić obudowę, też masz? :D

    http://applefobia.blogspot.com/2014/01/mac-pro-pierw
    sze-recenzje-szau-nie-ma.html#more

    Miłego dnia z ogryzionymi jabłkami ;)
    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 6. Data: 2014-07-21 19:59:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Nie wiem dlaczego neutralna informacja dla użytkowników iOS
    u niektórych apple-fobów natychmiast włącza systemy obronne.
    Czujecie się atakowani? Po co zaczynacie atakować w imię
    świętej wojny? Coś Was gryzie?
    Ktoś Wam tu każe kupować produkt Apple?

  • 7. Data: 2014-07-21 21:41:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Jul 2014 12:59:14 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

> [...]
    > apple-fobów natychmiast włącza systemy obronne. Czujecie się atakowani?
    > Po co zaczynacie atakować w imię świętej wojny? Coś Was gryzie?

    a po co miałbym kupować w czym za podstawowa funkcjonalność muszę
    dopłacać?

  • 8. Data: 2014-07-21 22:23:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > a po co miałbym kupować w czym za podstawowa funkcjonalność muszę
    > dopłacać?

    No nie powiem Ci po co Ty miałbyś kupować, to juz sprawa indywidualna... I
    weź pod uwage ze nie każdy jest dusi groszem wybierającym zawsze najtańszą
    z dostępnych opcji.

    Ale powiedz mi, skąd ten ton świetej wojny? Po co te teksty pod całkiem
    neutralną informacją o promocji fajnego apka pod iOS? Dorośnij!

  • 9. Data: 2014-07-21 22:35:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ale powiedz mi, skąd ten ton świetej wojny? Po co te teksty pod całkiem
    > neutralną informacją o promocji fajnego apka pod iOS? Dorośnij!

    Sory, Pszemol, ale to nie jest neuralna informacja. Tak samo jak
    informacja o tym że polska ma 158 miejce w świecie w klasyfikacji drużyn
    piłkarskich. albo jak siedzisz w piaskownicy, i mówisz: mój tata ma
    chryslera a ty jeździsz tramwajem.
    iPhone to jest coś czego ludzie pragną, ale to coś niema wielu
    funkcjonalności uważanych za podstawowe w telefonach. Ogłaszanie że
    jakiś program wzbogaca iPhona o podstawową funkcjonalność _na tej
    grupie_ jest wykopaniem topora wojennego. Tu niema nikogo kto jest tym
    zainteresowany. Ba, być moze wsród właścicieli iPhona jest mniej niż 1%
    zainteresowanych taką funkcjonalnością, bo to najzwyczajniej nie jest
    potrzebne. jak by było komuś potrzebne, to _ktoś_ nie kupiłby iPhona.

    ToMasz

  • 10. Data: 2014-07-21 22:35:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 12:59:14 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Nie wiem dlaczego neutralna informacja dla użytkowników iOS
    > u niektórych apple-fobów natychmiast włącza systemy obronne.
    > Czujecie się atakowani? Po co zaczynacie atakować w imię
    > świętej wojny? Coś Was gryzie?

    Smieszy nas, jak sie dowiadujemy czego ten "najlepszy telefon" nie ma
    w standardzie :-)

    Choc prawde mowiac - w Androidzie tez coraz z tym gorzej.

    > Ktoś Wam tu każe kupować produkt Apple?

    Sam mi kazales :-P

    J.