  • Data: 2017-01-17 13:33:46
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-01-17 o 11:31, J.F. pisze:

    >Jesu...takie trudne do zrozumienia? Ok włączam capsloka, czytaj:

    >NIE WŁĄCZAM WCALE YANOSIKA. MA BYĆ MARTWY I NICZEGO NIE UŻYWAĆ.
    >ZWYKŁA PORCJA DANYCH NA DYSKU, JAK ZDJĘCIA. WIĘKSZOSC APEK TAK MA I
    >JEST OK.

    Nie rozumiesz.
    YANOSIK MA NAWIGOWAC TAKZE W TLE ORAZ WLACZAC SIE AUTOMATYCZNIE, WIEC
    MUSI MIEC USLUGE.

    usluge ma u mnie mapfactor, jak_dojade, telemagazyn, wiec do yanosika
    nie mam wielkich pretensji.

    >NIE WŁĄCZONY YANOSIK ŻRE BATERIĘ I WYSYŁA DANE. POJĄŁEŚ W KOŃCU? I
    >NIE OSTRZEGA!

    Ze potrafi czasem zrec to tak mi sie zdaje, ale zdaje mi sie rowniez,
    ze potrafi nie zrec, mimo tej uslugi.
    Ewentualnie zre, ale bardzo malo.

    >ZNÓW NIE ROZUMIESZ. SKORO W Y Ł Ą C Z A M U S Ł U G Ę "BT" TO MA
    >BYĆ WYŁĄCZONA.

    A ja nie wylaczam.

    Tak czy inaczej - w Androidzie masz mala kontrole nad uslugami
    aplikacji.
    W zasadzie nie masz zadnej.

    Trzeba sie pogodzic, zmienic system, ewentualnie kasowac niektore
    aplikacje.
    Yanosika raczej nie skasuje :-)

    >ROBIĄ LODA PROCKOWI :>

    Za to bym cos w drugi otwor wsadzil ... ale wiesz jak jest - zyc sie
    chce, a dostajemy gotowy modul do reklam ...

    >GPS POTRZEBUJĘ I NETU, NIE YANOSIKA! Yesuuu, jesteś może z PiSu?

    Rozumiem Cie, ale przy tym narzekasz, ze Ci janosik 7% zezarl i pol MB
    w 2 miesiace przetransmitowal ?

    Oczywiscie masz wybor - mozesz skasowac :-)

    Przy czym nie jestem wcale taki pewny, czy dobrze zidentyfikowales
    problem.

    >Taki sprytny wyraz "netstat" ale jak widać że prostego tekstu nie
    >ogarniasz to raczej będziesz miał problem, żeby obsłuzyć jakąś
    >techniczną apkę :/

    O netstat nie napisales, a link podaje apek sporo.

    I co ten netstat ma mi pokazac - ze yanosik ma jakies otwarte
    polaczenie ?

    J.