  • Data: 2017-01-17 13:51:57
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-17 o 13:33, J.F. pisze:

    > Nie rozumiesz.
    > YANOSIK MA NAWIGOWAC TAKZE W TLE ORAZ WLACZAC SIE AUTOMATYCZNIE, WIEC
    > MUSI MIEC USLUGE.

    Wamać, bez włączania (uruchamiania) sam ma nawigować w tle? Co bierzesz
    że bredzisz?
    Skoro wyłaczam, kasuję, wypierdalam USŁUGĘ, która jest odpowiedzialna za
    urzadzenie BT (nie włączam tej usługi) to pochuj się uruchamia?

    > Ze potrafi czasem zrec to tak mi sie zdaje, ale zdaje mi sie rowniez, ze
    > potrafi nie zrec, mimo tej uslugi.
    > Ewentualnie zre, ale bardzo malo.

    Powtarzasz się, mi nie trzeba powtarzać bo potrafię czytać poprzedni
    tekst ze zrozumieniem.
    [...]

    > A ja nie wylaczam.

    A co mnie to obchodzi?

    > Tak czy inaczej - w Androidzie masz mala kontrole nad uslugami aplikacji.
    > W zasadzie nie masz zadnej.

    Bredzisz.

    > Trzeba sie pogodzic, zmienic system, ewentualnie kasowac niektore
    > aplikacje.
    > Yanosika raczej nie skasuje :-)

    > Za to bym cos w drugi otwor wsadzil ... ale wiesz jak jest - zyc sie
    > chce, a dostajemy gotowy modul do reklam ...

    Taaa, szczególnie w Yanosiku bo inne apki nie maja takiego modułu :>

    > Rozumiem Cie, ale przy tym narzekasz, ze Ci janosik 7% zezarl i pol MB w
    > 2 miesiace przetransmitowal ?

    NIE. Nadal cierpisz bez zrozumienia. Pisałem wyżej i sobie przeczytaj,
    że NIE WIEM co wysyła i gdzie i po co. Jesli są to dane telemetryczne
    czy moja prędkość maksymalna to nie mam najmniejszej ochoty żeby to robił.

    HINT: Tutuł wątku...noale jak specjalnie od lat stawiasz spację przed
    pytajnikiem to dla mnie wskazówka że coś jest tutaj niehalo :)
    [...]

    > O netstat nie napisales, a link podaje apek sporo.

    Dla mnie to oczywiste, że jesli rozmawiamy o technicznych aplikacjach to
    nie mam zamiaru kogoś uczyć i rozmawiać o oczywistościach.

    > I co ten netstat ma mi pokazac - ze yanosik ma jakies otwarte polaczenie ?

    Analogia:

    O tramwaju nie pisałeś i co ma robić ten niby tramwaj? Zawieźć mnie do
    jakiegoś miejsca?

    Misiek, moze tak sobie poczytaj nim sobie krzywdę zrobisz? Google ci
    przyjacielem :)

    --
    LordBluzg(R)