  • 1. Data: 2012-06-02 05:15:56
    Temat: Ubezpieczenie Czy warto dopłacać za NNW, AutoSzybę itp
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Czy warto dopłacać za dodatkowe ubezpieczenia komunikacyjne oprócz OC tzn
    Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW, od wybicia szyb
    itp. ? I czy warto wybierać wyższe kwoty ubezpieczenia niż standardowo
    proponują?

  • 2. Data: 2012-06-02 08:43:27
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Dodam że np. kwota ubezpieczenia NNW na 15 000 zł wydaje się w sam raz na
    wyprawienie hucznego pogrzebu ale na nic więcej.

  • 3. Data: 2012-06-02 09:20:51
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-02 05:15, dorato pisze:
> [...]
    > tzn Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW, od wybicia
    > szyb itp. ? I czy warto wybierać wyższe kwoty ubezpieczenia niż

    nnw - nie warto, nawet jak nie masz żadnego nnw z pracy to często możesz
    dostać taniej np. do karty płatniczej.
    szyby - jak uważasz, ja zapłaciłem 29 zł i wymieniłem czołową za 100zł a
    potem zaraz mi w nią uderzył kamyczek i też zalepili mi za darmoszkę.
    można się zastanowić nad Assistance do OC - standard to pomoc w
    przypadku kolizji, a może warto dopłacić do pomocy w przypadku awarii.

  • 4. Data: 2012-06-02 09:36:17
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW, od wybicia szyb
    > itp. ? I czy warto wybierać wyższe kwoty ubezpieczenia niż standardowo

    Uwazam, ze NNW to totalna bzdura - placisz 40-80 zl za odszkodowanie rzedu
    10-15 tysiecy - czyli jak sam stwierdziles wystarczy na niezly pogrzeb :-)
    Szyby - zalezy jaka cena - kiedys w Liberty placilo sie chyba 10 zl, wiec
    sie oplacalo. Z uzytecznych opcji to mozna sie zastanowic nad Assistance w
    razie awarii, padniecia aku czy zatrzasniecia kluczykow (koszt 100-180 zl)
    :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 5. Data: 2012-06-02 17:27:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Jun 2012 09:20:51 +0200, nazgul napisał(a):

    > nnw - nie warto,

    W normalnej sytuacji faktycznie nie warto - za mala kwota, za male wyplaty,
    wyciaganie kasy a nie ubezpieczenie na wypadek wypadku (ktore warto miec).

    Aczkolwiek jak sie czesto jezdzi z rodzina w 4 osoby, to po lekkim wypadku
    moze sie przydac drobny zastrzyk gotowki.

    Ale jest firma, ktora na NNW kierowcy ma kwote konkretna, tylko juz nie
    pamietam ktora - Hestia ?

> [...]
    > można się zastanowić nad Assistance do OC - standard to pomoc w
    > przypadku kolizji, a może warto dopłacić do pomocy w przypadku awarii.

    Z tym ze zasada generalna - na ubezpieczeniach sie traci. Zarabia
    ubezpieczyciel. Wiec o ile od zdarzen rzadkich rozsadnie jest sie
    ubezpieczyc, to od drobnicy ktora przytrafia sie czesciej - nie warto :-)

    No chyba ze i cena promocyjna.

    J.

  • 6. Data: 2012-06-02 19:30:44
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-02 17:27, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Aczkolwiek jak sie czesto jezdzi z rodzina w 4 osoby, to po lekkim wypadku
    > moze sie przydac drobny zastrzyk gotowki.

    tak ale jak za ucięcie nogi ci zapłacą 2000 to pieprzę takie układy ;-)
    co innego kasa za pobyt w szpitalu.

    > Z tym ze zasada generalna - na ubezpieczeniach sie traci. Zarabia
    > ubezpieczyciel. Wiec o ile od zdarzen rzadkich rozsadnie jest sie
    > ubezpieczyc, to od drobnicy ktora przytrafia sie czesciej - nie warto :-)

    hmmm
    ciekawa logika
    czyli warto wygrać w totka
    a nie warto wygrać coli w paczce chipsów?

  • 7. Data: 2012-06-02 19:39:21
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-06-02 19:30, nazgul wrote:

    > hmmm
    > ciekawa logika
    > czyli warto wygrać w totka
    > a nie warto wygrać coli w paczce chipsów?

    Oczywiście, że lepiej wygrać w totka, niż Colę;) Pyanie czy opłaca się
    grać:P

    Shrek

  • 8. Data: 2012-06-03 17:16:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Jun 2012 19:30:44 +0200, nazgul napisał(a):

    > tak ale jak za ucięcie nogi ci zapłacą 2000 to pieprzę takie układy ;-)

    A to mniej wiecej tak wyglada.

    Tylko ze ja o czym innym - ty w gipsie, zona w gipsie, dzieci w gipsie ..
    i moze sie ze 3000 nazbiera, a kosci sie zrosna i miejmy nadzieje ze bez
    komplikacji.

    > co innego kasa za pobyt w szpitalu.

    Ale tego OWU nie przewiduja.

    > hmmm
    > ciekawa logika
    > czyli warto wygrać w totka

    Szostke ? Wygrac to na pewno warto. Tylko czy warto grac :-)

    > a nie warto wygrać coli w paczce chipsów?

    A chipsy i tak bys kupil, czy tylko dlatego ze moze cole wygrasz ?
    Tak czy inaczej - duzo szczesliwszy nie bedziesz.

    Ale jak juz zszedles na takie przyklady - prosze bardzo, Multilotek, a nie,
    juz MultiMulti.
    http://mm.lotto.pl/

    Losowanych jest 20 liczb z 80, a twoj wybor ile skreslisz na kuponie - od 1
    do 10. Jesli wylosowane zostana wszystkie zaznaczone wygrywasz.

    Oczywiscie wygrane sa rozne, za 1 mozna wygrac 4 zl, za 2 16zl, za 5 juz
    700, za 8 22tys, za 9 70k, a za 10 250k. A jak skreslisz wiecej cyfr, to

    To ile skreslasz ? Kupon tylko 2.50, niezaleznie od ilosci.
    Oczywiscie przy 1 skresleniu trafic latwo, przy 10 - trudno - szansa okolo
    1 do miliona. Ale jak wylosuja 9 z tych 10, to i tak 10k do wyplaty.

    J.

  • 9. Data: 2012-06-03 19:45:45
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-03 17:16, J.F. pisze:

> [...]
    > i moze sie ze 3000 nazbiera, a kosci sie zrosna i miejmy nadzieje ze bez

    no jak to mnie zawsze próbują tym skucić np 150zł za każdy dzień
    leczenia szpitalnego.
    brzmi nieźle, ale w praktyce wielkie nic.

    > Szostke ? Wygrac to na pewno warto. Tylko czy warto grac :-)

    > A chipsy i tak bys kupil, czy tylko dlatego ze moze cole wygrasz ?
    > Tak czy inaczej - duzo szczesliwszy nie bedziesz.

    no właśnie czipsy sobie kupię i mnie "darmowa" kola uszczęśliwi.
    tak jak "darmowe" assistance w OC.

    > Ale jak juz zszedles na takie przyklady - prosze bardzo, Multilotek, a nie,
    > juz MultiMulti.
    > http://mm.lotto.pl/
    (...)

    żeby nie brnąć dalej
    w każdą grę losową na równi warto co nie warto grać
    już nie tacy specjaliści od propabilistyki to liczyli, żeby ich ktoś z
    ulicy przechytrzył ;-).