  • 1. Data: 2012-06-01 13:05:49
    Temat: kompresor olejowy sprężarka do pompowania kół samochodu osobowego
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Ze względu na mój kręgosłup chciałbym kupić kompresor olejowy sprężarkę do
    pompowania kół w samochodzie i ewentualnie do innych czynności np. przedmuchiwania.
    Czy wystarczy 9 litrowy, czy zdecydować się na 24 litrowy? Jakiej firmy wybrać, aby
    nie był 1-razowy, ale też nie musi być przedmiotem spadku po mnie :-) i kosztować
    krocie. Proszę o propozycje co wybrać.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-01 17:49:56
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    TM wrote:

> [...]
    > czynności np. przedmuchiwania. Czy wystarczy 9 litrowy, czy
    > zdecydować się na 24 litrowy? Jakiej firmy wybrać, aby nie był

    do pompowania kół wystarczy 9L, ale do przedmuchiwania już 9L bedzie za
    słaby. Używam 24L i przy przedmuchiwaniu ciśnienie spada mimo właczonego.

    Ale kup taki jaki ci wygodniej. Np moim nawet malowałem pistoletem zderzak.
    Z 9l byłoby to niemożliwe.

    Jakość chyba wszystkie tanie mają zbliżoną

  • 3. Data: 2012-06-01 22:58:24
    Od: "Bachorz" <m...@c...pl>

    "TM" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    Witam.

    W Leroy M kompresor olejowy 24 8 barow litry za 369 zł do tego zestaw
    pistolet do kół, do dmuchania, do ropowania, pistolet lakierniczy, przewod
    spiralny 5m

    hk