  • Data: 2016-09-21 12:13:05
    Temat: Re: Ubiłem BeagleBone Black
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Bo tak w sumie zrobiłeś. Jak nie poszedł za duży prąd to może nie ubił
    > portów (doświadczalnie musiałem podać trochę ponad 1A na linie
    > magistrali do CPU aby uwalić porty chipsetu płyty głównej).

    Myślę że mógł pójść duży, przetwornica daje ponad 1A...

    > W sumie to chyba tylko podmiana TPS65217C a potem to kosz jak nie wstanie.

    Widzę że jest na Aliexpress za $2.63, zamówiłem, zobaczymy...

    Tylko jak to cholerstwo lutować? Taśma kaptonowa dookoła i hotairem? Jakąś
    specjalną dyszą, czy zwykła (dosyć duża niestety) wystarczy? Jaka
    temperatura, jaka nastawa powietrza...? W sumie wylutować wylutuję,
    bardziej chodzi mi o to, jak wlutować, żeby się trzymał i nie spalić.

    Zawsze dobierałem doświadczalnie, ale tu mam chyba tylko jedną próbę,
    zanim np. odlutuje się drobnica po drugiej stronie płytki...

    --
    http://www.chmurka.net/