  • 181. Data: 2010-07-02 20:54:36
    Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    DoQ pisze:

    > porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem

    a ty ze swoim weterynarzem

  • 182. Data: 2010-07-02 21:02:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    .

    > To wcale nie jest szyfr i jako żywo nie musi być specjalnie
    > uniwersalny :)

    Może to nie szyfr, ale wypowiedź była nieczytelna.
    Po co się pytać czy to Weronika??? Co to miało być?

  • 183. Data: 2010-07-02 21:16:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-02 21:02, Pszemol pisze:

    .

    > Może to nie szyfr, ale wypowiedź była nieczytelna.
    > Po co się pytać czy to Weronika??? Co to miało być?

    Zapytaj Kamila - on twierdzi, że analfabetyzm funkcjonalny to nie jest
    żaden problem, tylko zmiana potrzeb przeciętnego obywatela. W sumie
    sam się pogubił w tym co pisał - najpierw twierdził, że umiejętność
    skorzystania z wikipedii to oznaka uniwersalności nowoczesnego
    człowieka, później temu zaprzeczył, twierdząc, że bzduropedia jednak
    nie powinna być jedynym źródłem informacji. Ja już mu wcześniej
    pisałem, że brak stosownej lektury oraz wiedzy prowadzi do regresji
    inteligencji oraz wartości człowieka.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 184. Data: 2010-07-02 21:30:02
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

    > widze ze przez pomyłke znowu napisałeś o swojej starej

    chyba nie myli się
    znaczy jego tatowie

  • 185. Data: 2010-07-02 21:39:37
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-02 18:58, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

    > Olek ty huju

    chuju jak już ty chuju

  • 186. Data: 2010-07-02 21:58:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > nie powinna być jedynym źródłem informacji. Ja już mu wcześniej
    > pisałem, że brak stosownej lektury oraz wiedzy prowadzi do regresji

    Dlaczego miałbym pytać Kamila skoro Ty mi możesz wyjaśnić
    o co chodziło z tą Weroniką? Bo przecież możesz, nie?

    A swoją drogą jeśli ktoś się dowartościowuje robiąc nieczytelne
    wzmianki jednowyrazowe to chyba nie zbyt dobrze to o nim świadczy...

  • 187. Data: 2010-07-02 22:58:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > Człowiek na poziomie przyznałby się do błędu, pewnie nawet
    > przeprosił za swoją wcześniejszą arogancję, ale nie Ty...
    > Ty idziesz w zaparte i udajesz że nic się nie stało, na dodatek
    > sugerując że to wciąż ja czegoś tu nie rozumiem, mimo iż wszystko
    > jest w 100% jasne.

    Eternit ci zaszkodzil i to powaznie.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 188. Data: 2010-07-02 23:09:26
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 02 lip 2010 o 19:11 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > LOL

    Zeby brzuch Cie potem nie bolal

    > Może przypomnę czego nie zrozumiałeś i o co się dopytywałeś:

    ale to byl inny pod watek w ktorym nie raczyles odpowiedziec

    > <q>
    > A mozesz nam tutaj jeszcze opisac swoje tajemnicze i skryte mysli ktore
    > chciales przekazac? czy sie wstydzisz?
    > </q>

    jw. nie odpowiedziales w konuc

    > No jak tam doktorat...

    trudno dac jakakolwiek odpowiedz na twoje fantazje...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 189. Data: 2010-07-03 06:38:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:
    > Już przestałeś się zataczać ze śmiechu?

    Nie, mam z ciebie niezla polewke.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 190. Data: 2010-07-03 10:46:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w <news:i0kur1.3vc.0@poczta.onet.pl>:

> [...]
    ^^^^^^^^
    ^^^^^
    > Ty mi możesz wyjaśnić
    > o co chodziło z tą Weroniką? Bo przecież możesz, nie?

    O proszę udało się wykrztusić słowa przed pytajnikami ;P

    Sam sobie możesz wyjaśnić -- słowa kluczowe podkreśliłem

    > A swoją drogą jeśli ktoś się dowartościowuje robiąc nieczytelne
    > wzmianki jednowyrazowe to chyba nie zbyt dobrze to o nim świadczy...

    To co piszesz świadczy, że być może nie poradzisz sobie z trudnym zadaniem
    użycia wskazówek, więc Ci pomogę:

    <http://tinyurl.com/32a9knp>

    --
    Tomasz Nycz