    Date: Wed, 29 Jan 2014 14:31:59 +0100
    From: Trybun <C...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uniwersalne stery USB

    W dniu 2014-01-28 22:44, Habeck Colibretto pisze:

    > Ale co widzi XP jak podłączysz Acera? Kartę?

    "Nierozpoznane urządzenie" i prosi o płytkę z sterownikami. Jednak
    problem sam sie rozwiązał. Ten nowy telefon z Androidem 4.2.2 na
    pokładzie nie ma w ustawieniach opcji konfiguracji połączenia przez USB,
    taka opcja pojawia sie dopiero po podłączeniu do kompa, wtedy wystarczy
    rozwinąć górna belkę na ekranie i wejść w opcje połączenia USB, a
    następnie zaznaczyć USB (standardowo jest zaznaczone " multimedia") i
    kliknąć połącz, mała chwila i komunikat Win XP "twój sprzęt jest
    zainstalowany i gotowy do użycia". Można usuwać, kopiować itd w
    telefonie za pomocą kompa. I o to mi właśnie chodziło, bo łączność za
    pomocą bluetootha jest za wolna - np. przekopiowywanie mapy ważącaj
    330MB zajęło mi godzinę - przez USB taka operacja trwa niecałą minutę.