  • 1. Data: 2014-01-28 19:29:38
    Temat: Uniwersalne stery USB
    Od: Trybun <C...@j...com>

    Czy jest coś takiego jak tytułowe sterowniki? Kupiłem telefon Acera,
    niestety bez dołożonych na płytce sterowników. Te ze strony Acera nie
    chcą się zainstalować na moim kompie z Win XP.

  • 2. Data: 2014-01-28 22:44:05
    Temat: Re: Uniwersalne stery USB
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 28.01.2014, o godzinie 19.29.38, na pl.misc.telefonia.gsm, Trybun
    napisał(a):

    > Czy jest coś takiego jak tytułowe sterowniki? Kupiłem telefon Acera,
    > niestety bez dołożonych na płytce sterowników. Te ze strony Acera nie
    > chcą się zainstalować na moim kompie z Win XP.

    Ale co widzi XP jak podłączysz Acera? Kartę?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2014-01-29 14:31:59
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-28 22:44, Habeck Colibretto pisze:

    > Ale co widzi XP jak podłączysz Acera? Kartę?

    "Nierozpoznane urządzenie" i prosi o płytkę z sterownikami. Jednak
    problem sam sie rozwiązał. Ten nowy telefon z Androidem 4.2.2 na
    pokładzie nie ma w ustawieniach opcji konfiguracji połączenia przez USB,
    taka opcja pojawia sie dopiero po podłączeniu do kompa, wtedy wystarczy
    rozwinąć górna belkę na ekranie i wejść w opcje połączenia USB, a
    następnie zaznaczyć USB (standardowo jest zaznaczone " multimedia") i
    kliknąć połącz, mała chwila i komunikat Win XP "twój sprzęt jest
    zainstalowany i gotowy do użycia". Można usuwać, kopiować itd w
    telefonie za pomocą kompa. I o to mi właśnie chodziło, bo łączność za
    pomocą bluetootha jest za wolna - np. przekopiowywanie mapy ważącaj
    330MB zajęło mi godzinę - przez USB taka operacja trwa niecałą minutę.

  • 4. Data: 2014-01-31 12:55:56
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-01-29 14:31, Trybun pisze:

> [...]
    > pomocą bluetootha jest za wolna - np. przekopiowywanie mapy ważącaj
    > 330MB zajęło mi godzinę - przez USB taka operacja trwa niecałą minutę.
    Polecam aplikację AirDroid, z pewnością wolniejsza komunikacja niż przez
    USB ale znacznie wygodniejsza.
    Pozdrawiam Dan.

  • 5. Data: 2014-01-31 15:44:53
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-31 12:55, DanW pisze:

    > Polecam aplikację AirDroid, z pewnością wolniejsza komunikacja niż
    > przez USB ale znacznie wygodniejsza.
    > Pozdrawiam Dan.

    Dzięki za namiary, bedę w domu to wypróbuje. A tak z ciekawości, nie
    przez USB ani bluetootha, to za pomocą czego AirDroid pośredniczy w
    łączeniu się z kompem? Jeżeli przez net, to raczej mi się nie przyda,
    mam za słabe łącze. Taką mapkę a`la 0,5GB by mi przez pół dnia przenosił.

  • 6. Data: 2014-01-31 16:28:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52ebb6df$0$2371$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > pośredniczy w łączeniu się z kompem? Jeżeli przez net, to raczej mi się nie przyda,
    mam za słabe łącze. Taką mapkę a`la 0,5GB by

    WiFi daje od 2 MB/s do 5 MB/s.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-01-31 17:59:40
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 29.01.2014, o godzinie 14.31.59, na pl.misc.telefonia.gsm, Trybun
    napisał(a):

> [...]
    > pomocą bluetootha jest za wolna - np. przekopiowywanie mapy ważącaj
    > 330MB zajęło mi godzinę - przez USB taka operacja trwa niecałą minutę.

    No i okazało się, że to wina użytkownika. :) Na pewno taką opcję łączenia
    się miał Gingerbread. Ale najwyraźniej to było Twoje pierwsze podejście do
    Androida.
    Jeżeli chcesz się łączyć po WiFi to dobrym rozwiązaniem jest TotalCommander
    dla Androida z pluginem Lan. Masz dostęp do wszystkich folderów na dysku,
    ściągasz co chcesz i jak chcesz i odwrotnie.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 8. Data: 2014-02-01 14:58:58
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" 52ebb6df$0$2371$6...@n...neostrada.pl

    > WiFi daje od 2 MB/s do 5 MB/s.

    A dlaczego tak wolno skoro przepustowość routera to podobno 300MB a
    karty przy kompie 150?

  • 9. Data: 2014-02-01 15:01:55
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-31 17:59, Habeck Colibretto pisze:

> [...]
    > dla Androida z pluginem Lan. Masz dostęp do wszystkich folderów na dysku,
    > ściągasz co chcesz i jak chcesz i odwrotnie.

    Raczej nieświadomość spowodowana zbyt krótkim używaniem, a także brakiem
    instrukcji. I żeby nie było - to już jest moje 4te urządzenie z andkiem.
    Jednak inna obsługa - wersja 2.2 w tablecie miała wbudowane stery w
    urządzeniu. Natomiast w wersji 4.0 przed połączeniem kablem trzeba
    wejść w ustawienia telefonu i po włączać poszczególne opcje, np
    debugowanie, której to opcji wcale nie ma w Andku 4.2.

    Jak przez wi-fi? Założyć na kompie sieć ad hoc a w telefonie użyć tego
    Totalcommandera z nakładką? Na razie nie potrzebuję, ale w przyszłości
    na pewno skorzystam.. Dzięki za radę.

  • 10. Data: 2014-02-01 15:34:39
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 01.02.2014, o godzinie 15.01.55, na pl.misc.telefonia.gsm, Trybun
    napisał(a):

> [...]
    > instrukcji. I żeby nie było - to już jest moje 4te urządzenie z andkiem.
    > Jednak inna obsługa - wersja 2.2 w tablecie miała wbudowane stery w

    Ale też ZTCP była tam opcja wyboru trybu połączenia USB.

    > Natomiast w wersji 4.0 przed połączeniem kablem trzeba
    > wejść w ustawienia telefonu i po włączać poszczególne opcje, np
    > debugowanie, której to opcji wcale nie ma w Andku 4.2.

    Debugowanie nie jest potrzebne, żeby andek chodził w trybie pendrive.

    > Jak przez wi-fi? Założyć na kompie sieć ad hoc a w telefonie użyć tego
    > Totalcommandera z nakładką?

    Podłączyć się i komputerem i andkiem do tej samej wifi.

    > Na razie nie potrzebuję, ale w przyszłości
    > na pewno skorzystam.. Dzięki za radę.

    Spoko.

    --
    Pozdrawiam,