  • 11. Data: 2017-11-02 22:10:38
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Oczywiscie ze zatrzymanie przed przejsciem jak nie ma na nim pieszego jest
    niezgodne z przepisami. Przedwczoraj albo wczoraj byl na onanecie artykul. Dotyczyl
    oblania egzaminu na PJ poniewaz zdajacy zatrzymal sie przed przejsciem zeby
    przepuscic pieszych ktorzy stali na chodniku. Pieszy ma pierwszenstwo na przejsciu
    jak juz na nim jest. Ale nie wolno mu na przejscie wtargnac. Winni zdarzenia sa tutaj
    wszyscy kierowcy. Ci w osobowych bo sie zatrzymali i kierowca ciezarowki bo nie
    zachowal odstepu umozliwiajacego bezpieczne hamowanie.

    Zenka nie słuchaj, bo to stary debil. Nawet pisać nie umie.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-11-02 22:14:23
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 listopada 2017 21:20:09 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na drodze dwukierunkowej o
    dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za tym przejściem lub przejazdem;"

    wynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego."

    przepuszczenia pieszego (który jeszcze nie wszedł na przejście, tylko czeka)
    przypadkiem nie jest złamaniem tego przepisu? Przytoczony wyjątek chyba nie dotyczy
    takiej sytuacji.

    > Ponieważ samochód ma obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pieszemu na
    > przejściu.
    Ale pieszy nie jest na przejściu. Przecież zaznaczyłem to wyraźnie. Pieszy stoi przed
    przejściem.
    CTP

  • 13. Data: 2017-11-02 22:17:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 21:17, Shrek pisze:

    > To jak wiesz, to po co pytasz?

    Niestety, sporo pierdolonych matołów uważających, że nie wolno
    przepuszczać pieszego na przejściu, jeździ po drogach. Przez takich
    głąbów ludzie opłakują swoich bliskich, a wciąż trafiają się jebane w
    ryj szmaty, które mają pretensje do kierowców zatrzymujących się przed
    przejściem dla pieszych.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 14. Data: 2017-11-02 22:49:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mozesz mnie wkurwic mlody debilu. Byle kto nie moze.

  • 15. Data: 2017-11-02 23:04:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie
    -drogi/wiadomosci/news-nie-zdala-egzaminu-bo-wpuscil
    a-pieszych-na-przejscie,nId,2458380

  • 16. Data: 2017-11-02 23:06:27
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 listopada 2017 22:17:49 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
> [...]
    > głąbów ludzie opłakują swoich bliskich, a wciąż trafiają się jebane w
    > ryj szmaty, które mają pretensje do kierowców zatrzymujących się przed
    Matołów, którzy nie znają statystyk jest jeszcze więcej.
    "Najczęstszą przyczyną wypadków z udziałem pieszych w Polsce w 2014 roku było
    nieostrożne wejście na jezdnię - 300 zabitych, następną w kolejności przyczyną było
    stanie lub leżenie na jezdni - 119 zabitych, trzecią najtragiczniejszą przyczyną
    stanowiło chodzenie nieprawidłową stroną jezdni - 60 zabitych."

  • 17. Data: 2017-11-02 23:08:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie jest.

    A na jakiej podstawie ?

    No bo CTP jakby mial racje - jak sie kierowca chce zatrzymac, to co
    najmniej 10m przed przejsciem.
    Nie dotyczy przypadku pieszego o widocznym kalectwie.

    J.

  • 18. Data: 2017-11-02 23:12:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie jest, ponieważ?
    > CTP

    >Ponieważ samochód ma obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pieszemu na
    >przejściu.

    ale ten pieszy nie jest na przejsciu.

    >(uprzedzając twoje konfabulacje - na skrzyżowaniu też zwalniasz, albo

    Rownorzednym ?

    Zwalnianie nie jest zakazane :-)

    >zatrzymujesz się, aby ten z prawej mógł przejechać, mimo że jeszcze
    >go na skrzyżowaniu nie ma).

    Tylko tam mamy obowiazek ustapienia pierwszenstwa.

    P.S. Mowimy oczywiscie o filmujacym, nie tym z przeciwka.
    temu z przeciwka nie wolno ominac filmujacego.

    J.

  • 19. Data: 2017-11-02 23:15:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]

    złamaniem tego przepisu? Przytoczony wyjątek chyba nie dotyczy takiej sytuacji.

    Cytowany przepis mówi o zatrzymaniu się na przejściu a nie przed.

    A to co zobaczyliśmy na filmie to efekt wprowadzania i powszechnego
    reklamowania w mediach złych przepisów.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2017-11-02 23:21:03
    Temat: Re: Uprzejmość kierowców debilów.
    Od: "Lolko5" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > które mają pretensje do kierowców zatrzymujących się przed przejściem dla
    > pieszych.
    >
    > Akarm

    Obserwuję bardzo dużo debilów kierowców zatrzymujacych się
    przed przejściem dla pieszych na którym nie ma pieszego.
    Za tym kierowcą jadę tylko ja i nikogo więcej.