  • Data: 2019-01-25 17:22:47
    Temat: Re: Usługi wykonywania projektów elektronicznych
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Jan 2019 16:48:51 +0100, Marek wrote:
    > Żebym dobrze zrozumiał: potrzebujesz projekt puterka z SOC
    > umożliwiającego uruchamienje Linuxa z dodatkowymi peryferiami?
    > (Czyli cos co w detalu kosztuje kilkadziesiąt PLN)

    Ja potrzebuję nie tyle projekt, co sam puterek :) Projekt jest,
    powiedzmy, etapem przejściowym.

    Same puterki kosztują kilkadziesiąt PLN, tak. Niestety nie zawierają tego
    co potrzebuję, w jakiś sposób trzeba to dam dodać. Albo na wspólnej
    płytce z SoCem, albo na jakimś dedykowanym hacie, albo (i to chyba
    najrozsądniejsza opcja) w postaci host boardu do którego trzeba wetknąć
    lub dolutować płytkę CoM. Pierwszej opcji już w zasadzie nie biorę pod
    uwagę - moje dotychczasowe rozmowy z potencjalnymi wykonawcami, oraz
    odpowiedzi na tej grupie, skutecznie wybiły mi to z głowy.

    Mateusz