  • Data: 2019-01-25 16:51:29
    Temat: Re: Usługi wykonywania projektów elektronicznych
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 09:02:25 UTC-6 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > "Prototypem", jeśli można w ogóle tak to nazwać, jest chiński klon RPi z
    > dodanymi dwoma hatami dla łączności. Brak w nim wsparcia dla POE oraz
    > zasilania awaryjnego, ale to są rzeczy bez wpływu na docelowy software.

    > Problemem jest zaiste "tylko" forma, choć nie ukrywam że chciałbym także
    > aby końcowa cena pudełka była nieco niższa niż odrutowana wersja na bazie
    > jednostkowego Pi + 2x hatów + specyficznego zasilacza. W ramach samego Pi
    > jak zauważyłeś nie ma opcji by zejść poniżej tego co rynek już proponuje
    > - jedyne oszczędności zatem mogą wynikać z zespolenia hatów + zasilania w
> [...]

    Myslalem ze potrzebujesz cos co ma byc mobilne i odporne nadrgania, wilgoc czy cos.

    Jak masz zamiar trzymac to w datacenter to nie szczyp sie. I tak preferowane jest aby
    forma byla rackowa i i tak 1U zajmie.
    Masz juz takie wymaganie aby urzadzenie bylo mala kostka a nie montowalne w racku?

    Tam tez nie ma za bardzo wilgoci czy kurzu.
    Sa drgania. Ale IMHO niezbyt upierdliwe.

    Mysle ze wiekszym problemem bedzie kiepski zasilacz jak na taki trafisz niz
    druciarstwo.

    Tu gdzie pracuje robia takie kostkowe urzadzenia mimo ze dedykowane raczej do
    datacenter/rackow. Wiec wiem ze potencjalnie jest rynek na taka forme. Ale nadal nie
    widze problemu z HATami czy podobnym "druciarstwem"
    Jak sie obawiasz ze cos nie bedzie dzialac po roku czy dwu to po prostu polutuj
    kabelki i tyle.