    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Usługi wykonywania projektów elektronicznych
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: 28 Jan 2019 12:40:31 GMT

    On Mon, 28 Jan 2019 12:13:38 +0000, Queequeg wrote:

    > Dlaczego nie c) ze wspomnianym compute module?
    >
    > https://download.kamami.pl/p563759-RPI-CM-DATASHEET-
    V1_0.pdf

    > "These modules allow a designer to leverage the Raspberry Pi hardware
    > and software stack in their own custom systems and form factors."

    Tak tak, to też opcja oczywiście, postrzegam ją po prostu w tej samej
    kategorii co b. Przy czym intuicja podpowiada mi, że wariant z faktycznym
    hatem (a nie host boardem) będzie znacząco tańszy, bo taki compute module
    wcale tani nie jest ($20), a dorobić trzeba do niego różne dodatkowe
    głupoty, typu wifi, ethernet czy różne linie zasilające. A przecież to
    wszystko przy "normalnym" boardzie już jest gotowe... do tego cały board
    kosztuje w detalu jakieś $15 i "tylko" trzeba dolutować mu do GPIO te
    potrzebne mi dodatki. No i sama idea złącza SO-DIMM do mnie nie
    przemawia... Jakoś mam większe zaufanie do lutowanych kabelków.

    No ale ostatecznie dowiem się wszystkiego jak dostanę wyceny na
    poszczególne warianty.

    Mateusz