  • Data: 2015-02-26 19:59:06
    Temat: Re: Uszczelnianie chłodnicy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-26 o 16:12, k...@g...com pisze:

> [...]
    Łożyska kulkowe marnie i krótko pracują jak są smarowane glikolem z wodą. Zatarło się
    łożysko w pompie. Związku z nalaniem płynu do uszczelniania nie maiło to zdarzenie
    żadnego. To tylko pech.Jedyna usterka jaka może się trafić po nalaniu proszku jaki
    kupiłem i nasypałem to zamulenie chłodnicy i nagrzewnicy. Ale tylko w jednym
    przypadku. Jak będzie użyty niezgodnie z instrukcją. Jak z płynami nie wiem bo nie
    używałem.

    > Preparat którego użyłem nie osadza się w chłodnicy bo un tylko wtedy zamienia się w
    ciało stałe jak spełnionych jest naraz kilka warunków. Te warunki to odpowiednia
    temperatura i brak powietrza a konkretnie tlenu. W chłodnicy jest temperatura ale nie
    ma tlenu.

    Bajek ciąg dalszy.
    1. Skoro się nie osadza to jak uszczelnia ?
    2. W rurkach chłodnicy nie ma tlenu przy odpowiednim poziomie płynu.
    3. Przy nieodpowiednim poziomie tlen może być w rurkach.
    Zacznij czytać co wysyłasz i zacznij zawijać wiersze.