  • Data: 2018-11-23 20:47:10
    Temat: Re: Uszkodzenie mikrófalówki
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 18:58:56 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > Z ciekawości rozebrałem uszkodzoną mikrofalówkę a tam wnęka promiennika
    > mikrofal i sam promiennik magnetronu przepalone/przetopione jakby łuk
    > tam buzował. Jak dla mnie dziwne. Co może prowadzić do takich uszkodzeń?
    > Tu obrazki: https://tinypic.pl/xk24sfqzlrih

    Mikowa zaslepka sie zasyfila, przepalila i palac sie zjonizowala powietrze w okolicy
    a to pozwolilo sie temu dynksu falownika tez rozgrzac i stopic.

    Obejz zaslepke. Jestem pewien ze jest opalona, zweglona, dziurawa.

    Mikowe zaslepki sa dostepne na allegro. Jak sie widzi co sie dzieje i zona jest
    kumata to powie mezowi a on te zaslepke wymieni i mikrofalowka moze dzialac kolejne
    10 lat :)