  • Data: 2010-06-27 15:53:24
    Temat: Re: Utrata prawa jazdy na zawsze
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    megrims pisze:

    > :) aż takim luzakiem, to nie jestem.
    > W tym czasie nie jeździłem do Niemiec. Na szczęście procedura
    > jest taka, że każą zadzwonić do siebie w ciągu roku i powiedzieć,
    > od kiedy te 3 miesiące się liczą. Zadzwoniłem i omijałem Niemcy.

    No widzisz, bo tam kierowanie pojazdem w momencie kiedy obowiazuje cie
    orzeczenie zakazu staje sie przestępstwem. Dlatego omijales Niemcy
    szerokim łukiem. U nas w Gestapo wykpisz się kilkusetzłotową grzywną i
    będziesz jeździł dalej. Powinienes jeszcze dodac, ze w tym liberalnym
    raju zwanym Niemcy otrzymanie zakazu prowadzenia nie jest wielką sztuką.

    Pozdrawiam
    Pawel