  • 1. Data: 2011-02-28 13:20:32
    Temat: Re: Uwaga Na Sklep MOTOSKY Warszawa
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-28 20:43, Robert W. pisze:
> [...]
    > nie potrafią rozpoznać moto po poważnym wypadku.A po za tym doskonale
    > wiedzieli ,że jest wypadkowy bo widziałem fakturę,którą oni dostali
    > gdzie było napisane pojazd uszkodzony.
    > Przyznali również ,że widzieli zdjęcia moto po wypadku,ale zapomnieli mi
    > powiedzieć.Teraz stwierdzili,że mogą go odkupić po tej samej cenie i
    > wcisnąć komuś innemu.A to,że poniosłem dodatkowe koszty,opona
    > ,rejestracja,jeżdżenie w tę i z powrotem bo ciągle brakowało im jakiś
    > dokumentów do rejestracji.Koszmar jakiś.Kiedyś inaczej by się takie
    > sprawy załatwiło, teraz trzeba do sądu z nimi.

    Przeciez widac, ze za wielkiego pojecia nie maja, wystarczy na stronke
    spojrzec, niech najpierw sie naucza, ze motor to silnik, a motocykl to
    urzadzenie do jezdzenia :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2011-02-28 16:05:29
    Temat: Uwaga Na Sklep MOTOSKY Warszawa
    Od: Robert W. <robert.apartamenty@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam! Kupiłem w tym komisie motocykl Yamaha FZ6n , miał być
    BEZWYPADKOWY!!!
    W końcu to stały komis/sklep,więc zgodziłem się zapłacić trochę więcej za
    moto,ale kupić coś dobrego.Nawet napisali mi oświadczenie,że moto jest
    bezwypadkowe.Człowiek wierzy co jakiś czas miłym ludziom i zakupiłem moto
    bez dogłębnego sprawdzenia.Jest zima moto wstawiłem do garażu i
    zapomniałem, po paru dniach zauważyłem ,że przedni reflektor za tysiąca
    jest pęknięty. Po czym coś mnie tknęło i odnalazłem poprzedniego
    właściciela moto w necie,który rozbrajająco powiedział,że sprzedał moto
    po wypadku, gdyż ubezpieczyciel stwierdził,że koszty naprawy przewyższają
    wartość motoru.I MOTOSKY sprzedaje takie motocykle jako
    BEZWYPADKOWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!.Dla ciekawskich
    mogę wysłać pismo z Motosky ,że moto jest bezwypadkowe oraz zdjęcia i
    pisma ,które dostałem od poprzedniego zresztą bardzo miłego
    właściciela.Szkoda,Drodzy koledzy sprawdzajcie moto bo handlarze wciskają
    każde g....no.

  • 3. Data: 2011-02-28 16:13:10
    Od: Robert W. <robert.apartamenty@_NOSPAM_gmail.com>

[...]
    Robert W.napisal

  • 4. Data: 2011-02-28 17:01:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Robert W." <robert.apartamenty@_NOSPAM_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:5e712ea218b1ddf11ad9526382689027$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > dokumentów do rejestracji.Koszmar jakiś.Kiedyś inaczej by się takie
    > sprawy załatwiło, teraz trzeba do sądu z nimi.
    > Robert W.napisal

    Tu masz fachowca od tych spraw:
    http://www.tvn24.pl/-1,1660626,0,1,strzelanina-w-kom
    isie-ochroniarz-zabil-wlasciciela,wiadomosc.html
    Umów się z nim jak będzie na przepustce...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-02-28 17:10:05
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Michał V-R" wrote...
    > Przeciez widac, ze za wielkiego pojecia nie maja, wystarczy na stronke
    > spojrzec, niech najpierw sie naucza, ze motor to silnik, a motocykl to
    > urzadzenie do jezdzenia :-)

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/motor

    2. pot. <motocykl>

    --
    Pozdro
    James

  • 6. Data: 2011-02-28 17:27:51
    Od: Glub <g...@g...com>

    "James" <n...@d...for.spam> wrote:
    > "Michał V-R" wrote...
    >>
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/motor
    >
    > 2. pot. <motocykl>

    potocznie nie znaczy dobrze.

    --
    Glub SW-T400

  • 7. Data: 2011-02-28 23:25:32
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-02-28 17:05, Robert W. pisze:
> [...]
    > jest bezwypadkowe.Człowiek wierzy co jakiś czas miłym ludziom i
    > zakupiłem moto bez dogłębnego sprawdzenia.

    Blad! Kolego, to historia ktora dosyc czesto sie powtarza. Trzeba bylo
    wziac na ogledziny kogos kto ma pojecie albo ciagnac sprzet do ASO
    Yamahy na ogledziny. Od biedy wydalbys 2-3 stowki na Polczynskiej i mial
    rozeznanie przed podpisaniem umowy czy faktury a nie kilkanascie tys w
    plecy.

    Na komisy to bym uwazal i to specjalnie' tak samo jak przy kupowaniu
    auta (rowniez maja swoich klepaczy, spawaczy, malarzy i klepia zlomy czy
    to z EU czy zza oceanu ). W Wawie takich moto-lokali jest kilka - sam
    pare takich komisowych "rodzynkow" ogladalem w zeszlym roku kumplowi i
    smiech mnie bral widzac jak kolesie je poskladali a gdy wytykalem palcem
    po kolei usterki (w stylu przegiety czy krzywy stelaz tyl itp itd) to
    udawali glupka :) A gowienka i to nie zawsze w zlotym papierku bylo
    warte 25 tys zl i wiecej.

    "Specow", kowali, artystow, rzezbiarzy, komisow, handlarzy itp jest
    coraz wiecej bo taka teraz jest moda na 2 kola a min nie brakuje.

    Pzdr
    PS: Grzybol - masz poczucie humoru ;D
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 8. Data: 2011-02-28 23:55:20
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 18:27:51 +0100, Glub <g...@g...com> wrote:

    [...]
    > potocznie nie znaczy dobrze.

    Ależ oczywiście, że znaczy. Kwestia rejestru językowego, jakiego używamy.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 9. Data: 2011-03-01 05:51:37
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-03-01 00:55:20 +0100, Leszek Karlik said:

    > On Mon, 28 Feb 2011 18:27:51 +0100, Glub <g...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ależ oczywiście, że znaczy. Kwestia rejestru językowego, jakiego używamy.

    patrząc z tej strony... można już mówić "poszłem"
    --
    Glub
    SWT-400

  • 10. Data: 2011-03-01 08:19:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-01, Glub <g...@g...com> wrote:

    > patrząc z tej strony... można już mówić "poszłem"

    Kazdy idiotyzm staje sie kiedys normalna rzecza, musi go tylko uzywac
    wystarczajaca ilosc osob przez wystarczajaca ilosc czasu.

    --
    Artur
    ZZR 1200