  • 21. Data: 2011-03-02 19:18:08
    Temat: Re: Uwaga Na Sklep MOTOSKY Warszawa
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-03-02 12:22, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Zobacz se sam kranik i ilosc przewodow do niego podlaczonych. A po
    > telefonie do przyjaciela dowiesz sie jeszcze ze to ma drugi kranik
    > dostepny jedynie dla raczek wczesniaka.
    > Cwiczylem dwa takie GSy, jeden po byle przewrotce byl nie do odpalenia.
    > Mam swiadkow. Motocykl niedowiary....

    no proszę.. jak ktoś bierze się za serwis to raczej ma doświadczonych
    ludzi lub się uczy, jak się uczy to korzysta z serwisówek inwestuje w
    haynesa, czy czyta w necie.. a nie robi wielkie zdziwione oczy..

    --
    jeDrASS

  • 22. Data: 2011-03-02 21:18:51
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Sadzac z ilosci rzeczowych, a przede wszystkim na temat postow, to
    uzyskales wyczerpujaca odpowiedz.

  • 23. Data: 2011-03-03 06:57:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    jeDrASS napisał(a):

    > no proszę.. jak ktoś bierze się za serwis to raczej ma doświadczonych
    > ludzi lub się uczy, jak się uczy to korzysta z serwisówek inwestuje w
    > haynesa, czy czyta w necie.. a nie robi wielkie zdziwione oczy..

    haha, jaki kurna serwis? Jeden sie zdupczyl w trasie, drugiego pomagalem
    odpalac, trzeciego mialem przez chwile u siebie w garazu :) Wiele razy
    juz tu pisalem - nigdy nie zrozumiem fascynacji tym motocyklem. Jest to
    kupa w kazdym jednym calu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 24. Data: 2011-03-03 07:26:49
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Wiele razy
    > juz tu pisalem - nigdy nie zrozumiem fascynacji tym motocyklem. Jest to
    > kupa w kazdym jednym calu.

    Są i ludzie których kupa fascynuje,więc co się dziwisz:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2011-03-03 12:08:06
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On Mar 1, 1:48 pm, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > Azaliż była to wasza mać? :-)

    Ale plis, no nie z takiej literatury, żeby korpus był w ciemno.

    --
    Nikanor

  • 26. Data: 2011-03-03 15:29:57
    Od: marek33 <3marek3@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam , zwracam się do założyciela tego postu. Proszę napisz jakie
    uszkodzenia miał motocykl który był (po poważnym wypadku).A jak byś
    wrzucił link do zdjęć to był bym wdzięczny. Wspominasz że widziałeś
    fakturę na której było napisane pojazd uszkodzony więc sam sobie
    zaprzeczasz że nic nie wiedziałeś. Co do pękniętej przedniej lampy to
    akurat w tym modelu lubią pękać od dołu. Pozdrawiam

  • 27. Data: 2011-03-03 17:19:50
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-03-03 07:57, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

> [...]
    > odpalac, trzeciego mialem przez chwile u siebie w garazu :) Wiele razy
    > juz tu pisalem - nigdy nie zrozumiem fascynacji tym motocyklem. Jest to

    eh.. czytać.. nie tylko pisać :-P
    odnośnie serwisu miałem na myśli panów z motosky, nie Ciebie..

    a co do kupy, to był mój pierwszy własny motocykl i będę z sentymentem
    go wspominał.. cudów nie ma, ale solidne i tanie w utrzymaniu jeździdło..

    --
    jeDrASS

  • 28. Data: 2011-03-04 10:01:00
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-04 16:46, Robert W. pisze:
    > Oświadczam,że udało się porozumieć się ze sklepem MotoSky.Przeprosili za
    > całą sprawę i obiecali udzielić rekompensatę za zaistniałą sytuację.

    Tylko co z nastepnymi klientami, ktorym beda wciskac takie zlomy, bo cos
    mi sie nie widzi, zeby zakonczyli ten proceder, raczej beda dalej tak
    postepowac

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 29. Data: 2011-03-04 10:48:21
    Od: Robert W. <robert.apartamenty@_NOSPAM_gmail.com>

    Jak się domyślam pytanie jest od kogoś kto mi ten motor sprzedał w komisie
    MOTOSKY!!!.
    Drogi Panie, czy już nie pamiętasz ze na moje pytanie dlaczego na
    fakturze dla Moto Sky od innego handlarza jest wpisane pojazd uszkodzony
    odpowiedział mi Pan,że kwoty na fakturach są zaniżane w celu ominięcia
    zapłacenia podatku dochodowego.A żeby zaniżyć kwotę musicie wpisać ,że
    pojazd był uszkodzony.
    Faktura ta udowadnia tylko,że wiedział Pan o tym ,że pojazd był wcześniej
    naprawiany!!!! A drogi Panie jesteś w posiadaniu zdjęć z wypadku bo do
    tego się przyznałeś w czasie rozmowy osobistej,więc pozwól ,że nie będę
    wysyłać Ci linku do zdjęć.Wysłałem do Pana drogą oficjalną dokumenty
    potwierdzające wypadek:
    1.Oświadczenie ubezpieczyciela,w tym wypadku PZU o kosztach naprawy
    przekraczających wartość motocykla.
    2.Oświadczenie poprzedniego użytkownika o uczestniczeniu w poważnym
    wypadku.
    3.Zdjęcia motocyka po wypadku.
    4.Oświadczenie MOTOSKY,że motocykl jest BEZWYPADKOWY!!!!

    Drogi Panie nie ma się co denerwować,ale my mamy serdecznie dosyć
    wciskania nam powypadkowych złomów na których można się
    zabić.Posklejanych,aby tylko sprzedać.
    Drogi Panie może po przeczytaniu tych informacji inne osoby,które kupiły u
    Pana motocykla sprawdzą je i zaczną dochodzić swoich praw.Według prawa
    mają na to 2 lata od momentu zakupu.
    Skończyły się już czasy,że tego typu nabieranie klienta kończyło się bez
    żadnych konsekwencji dla sprzedającego.

    Bardzo Pana serdecznie pozdrawiam i jeśli już coś takiego wyszło na jaw
    proponował bym więcej pokory.Emocje tutaj nie mają żadnego znaczenia,
    liczą się twarde fakty i tyle.

    Jeszcze raz pozdrawiam

    Robert W.

  • 30. Data: 2011-03-04 10:53:38
    Od: Robert W. <robert.apartamenty@_NOSPAM_gmail.com>

    Dokładnie,zgadzam się , nikomu nie można ufać.Widać
    zapewnienia,oświadczenia nawet na papierze dla sprzedającego nie mają
    znaczenia.Widocznie do tej pory im się udawało.Jak to w życiu nauczka na
    przyszłość.
    Robert W.