  • Data: 2013-11-16 20:40:06
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-16 16:00, W pisze:
    > Zakonspirowany wystukał, co następuje:

    > Pieprzysz od rzeczy - mam u nich kilka kart od prawie pół dekady, zadzwonili
    > dwa razy w ciągu tego okresu, w obu przypadkach niezasadnie (błąd w
    > systemie), w obu przypadkach po reklamacji dostałęm sowitą rekompensatę w
    > doładowaniach.

    Play na obecną chwilę jest naprawdę chyba wyjątkowy, jeżeli chodzi o
    dbanie o klientów - błyskawicznie (czyli np. w 24h) odpowiadają na
    zgłoszenia, skargi itd. Chyba wczoraj kolega dostał np. rabat na 2
    miesiące za niegrzeczne zachowanie konsultanta (zgłosił to oczywiście).
    Powiem szczerze, że po posiadaniu wielu kart sim w W3 od początku
    istnienia GSM w Polsce, to jestem pod wrażeniem od jakiegoś czasu,
    jak można klientów traktować dobrze.

    > No ale jak się grzecznie wyrazi zgodę na marketing to później nie wypada
    > żali na grupie wylewać.

    O tym tez już pisałem ;)

    > Za to w Orange się tego nie mogłem nigdy pozbyć.. raptem 2 karty i
    > praktycznie max po 3 miesiacach trzeba było pisać reklamację bo magicznie im
    > znikał brak zgody z systemu... żenujące.

    Nie no, aż tak źle to nie zauważyłem :)