eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play › Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 16 Nov 2013 20:40:06 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    References: <5284e8eb$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <52856e01$0$2286$65785112@news.neostrada.pl>
    <l653qr$su0$1@node2.news.atman.pl>
    <52865b9b$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@a...home>
    In-Reply-To: <X...@a...home>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <5287ca20$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1384630816 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2174 31.11.235.52:51884
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1050969
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-16 16:00, W pisze:
    > Zakonspirowany wystukał, co następuje:
    >
    >>>> Jeśli już, to stanowczo powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany.
    >>>> Inaczej zostaniesz na liście i zadzwonią jeszcze raz.
    >>>
    >>> Nieprawda. Maja akcję i będą dzwonić do jej końca lub do momentu kiedy
    >>> wyrazi zgodę.
    >>
    >> Kwestia sieci. W szmacianym Play takie coś by mnie nie zdziwiło (miałem
    >> u nich na kartę, później abo i wolę płacić więcej, a właściwie tyle samo
    >> lub mniej w Orange [dzięki usłudze Orange Open], niż się z nimi męczyć).
    >
    > Pieprzysz od rzeczy - mam u nich kilka kart od prawie pół dekady, zadzwonili
    > dwa razy w ciągu tego okresu, w obu przypadkach niezasadnie (błąd w
    > systemie), w obu przypadkach po reklamacji dostałęm sowitą rekompensatę w
    > doładowaniach.

    Play na obecną chwilę jest naprawdę chyba wyjątkowy, jeżeli chodzi o
    dbanie o klientów - błyskawicznie (czyli np. w 24h) odpowiadają na
    zgłoszenia, skargi itd. Chyba wczoraj kolega dostał np. rabat na 2
    miesiące za niegrzeczne zachowanie konsultanta (zgłosił to oczywiście).
    Powiem szczerze, że po posiadaniu wielu kart sim w W3 od początku
    istnienia GSM w Polsce, to jestem pod wrażeniem od jakiegoś czasu,
    jak można klientów traktować dobrze.

    > No ale jak się grzecznie wyrazi zgodę na marketing to później nie wypada
    > żali na grupie wylewać.

    O tym tez już pisałem ;)

    > Za to w Orange się tego nie mogłem nigdy pozbyć.. raptem 2 karty i
    > praktycznie max po 3 miesiacach trzeba było pisać reklamację bo magicznie im
    > znikał brak zgody z systemu... żenujące.

    Nie no, aż tak źle to nie zauważyłem :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: