    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Uwaga na zamykanie
    Date: Fri, 6 Jan 2017 00:52:09 +0100

    news:586e990c$0$649$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/life/uwaga-w-ten
    -spos%C3%B3b-z%C5%82odzieje-otwieraj%C4%85-auta-mies
    i%C4%85c-temu-skradziono-mi-laptopa/ar-BBxWd0L

    > "Ktoś wyciągnął laptopa z samochodu pana Adama, nie zrobił tego jednak
    > przez wybicie szyby.
    >
    > "Mechanizm działania jest prosty - w momencie, gdy zamykasz samochód, w
    > pobliżu może być ktoś z urządzeniem zagłuszającym (tak, tak!) sygnał z
    > kluczyków - i zamykając furę, tak naprawdę jej nie zamykasz"

    Skutek stosowania nadal urządzeń na 433.925 MHz, gdzie pracują
    krótkofalowcy, mając do tego pełne prawo, gdzie jest cała masa
    badziewiastych nadajników wszelakich, co mieszają się ze wszystkim i
    wszędzie, uważam, że nie powinno być już możliwości pracy urządzeń, a te, co
    są obecnie, jedynie do końca legalizacji. Dlaczego? Bo się w tym rejonie
    pasma zrobiło po prostu ciasno, a urządzonka w samochodach, raczej
    niekoniecznie muszą grzeszyć sprawnym torem radiowym, odpornym na cokolwiek
    mocniejszego od szumu tła.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.