  • 1. Data: 2017-01-06 00:52:09
    Temat: Re: Uwaga na zamykanie
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    news:586e990c$0$649$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/life/uwaga-w-ten
    -spos%C3%B3b-z%C5%82odzieje-otwieraj%C4%85-auta-mies
    i%C4%85c-temu-skradziono-mi-laptopa/ar-BBxWd0L

    > "Ktoś wyciągnął laptopa z samochodu pana Adama, nie zrobił tego jednak
    > przez wybicie szyby.
    >
    > "Mechanizm działania jest prosty - w momencie, gdy zamykasz samochód, w
    > pobliżu może być ktoś z urządzeniem zagłuszającym (tak, tak!) sygnał z
    > kluczyków - i zamykając furę, tak naprawdę jej nie zamykasz"

    Skutek stosowania nadal urządzeń na 433.925 MHz, gdzie pracują
    krótkofalowcy, mając do tego pełne prawo, gdzie jest cała masa
    badziewiastych nadajników wszelakich, co mieszają się ze wszystkim i
    wszędzie, uważam, że nie powinno być już możliwości pracy urządzeń, a te, co
    są obecnie, jedynie do końca legalizacji. Dlaczego? Bo się w tym rejonie
    pasma zrobiło po prostu ciasno, a urządzonka w samochodach, raczej
    niekoniecznie muszą grzeszyć sprawnym torem radiowym, odpornym na cokolwiek
    mocniejszego od szumu tła.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 2. Data: 2017-01-09 16:56:13
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 06.01.2017 um 00:52 schrieb HF5BS:

> [...]
    > rejonie pasma zrobiło po prostu ciasno, a urządzonka w samochodach,
    > raczej niekoniecznie muszą grzeszyć sprawnym torem radiowym, odpornym na

    Mój były sąsiad nawet odjechać nie mógł, jak rozmawiałem na 70cm. 40W na
    antenie zatykało skutecznie i pilota i blokadę w całym paśmie 70cm.

    Waldek

  • 3. Data: 2017-01-09 19:42:11
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości
    > Mój były sąsiad nawet odjechać nie mógł, jak rozmawiałem na 70cm. 40W na
    > antenie zatykało skutecznie i pilota i blokadę w całym paśmie 70cm.

    Pamiętam, jak kiedyś w Wesołej, zanim stała się częścią Warszawy po ichnim
    referendum, ze znajomym (wyjechał do .uk, nie kontaktuje się na razie)
    próbowaliśmy uruchamiać tam radioklub, coś na kształt działalności o.
    Kolbego, ale nie religijne, w siedzibie straży pożarnej, tuż koło masztu GSM
    (który nie miał w tej sprawie znaczenia, po prostu tam stał). Jednym z
    aspektów działalności było uruchomienie ATV, oczywiście z różnicą 5.5, na
    parę km działało. W pewnym momencie z okien widać, ze jakiś gość męczy się z
    autem, którego już nie pamiętam, czy otworzyć nie mógł, czy odjechać, w
    każdym razie, wzywał serwis od autoalarmów chyba, czy co... w każdym razie,
    o własnych siłach auto nie dało rady (po iluś błędnych próbach immobilizer
    blokował auto), chyba musiała laweta przyjechać, czy holownik, nie pomnę. Co
    było przyczyną? emisja telewizyjna w paśmie 70cm, w miejscu oczywiście do
    tego przewidzianym, odbiorniczek w centralce nie dość, że pewnie kiepski i
    pewnie go zakłócenia od szumów cieplnych potrafią przydusić, to jeszcze -
    hint: widmo sygnału TV. Nie bardzo sobie wyobrażam, żebym musiał wstrzymywać
    swoje nadawanie, aby przypadkiem nie odczulić jakiegoś sprzęciku, co to
    nawet pewnie homologacji radiowej nie ma...
    Nie wiem, ile aut zostało (niechcący zresztą) tak uziemionych... ale czy to
    radioklubu problem, że chłam i gówno ludzie mają, bo ktoś dopuścił używanie?
    Obecnie radioklub ZTCW nie działa.

  • 4. Data: 2017-01-11 11:47:42
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Nie wiem, ile aut zostało (niechcący zresztą) tak uziemionych... ale czy to
    > radioklubu problem, że chłam i gówno ludzie mają, bo ktoś dopuścił używanie?
    > Obecnie radioklub ZTCW nie działa.

    Jak się komuś uziemi auto, to będzie zmuszony, żeby rozwiązać problem
    (czyli np. wymienić centralkę na inną lub ją unieszkodliwić)...

    --
    http://www.chmurka.net/