  • Date: Sat, 02 Mar 2013 23:09:01 +0100
    From: R2r <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    net>
    <kfrvia$v1$1@dont-email.me><kfsj7t$ua6$1@usenet.news.interia.pl><1fofjcac
    k1cqv.rapzzeue3m90$.dlg@40tude.net>
    <kg0uda$rah$1@news.icpnet.pl><kgaals$a95$1@news.icpnet.pl>
    <kggoso$8o4$7@dont-email.me>
    <512be9fc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <512c832d$1@news.home.net.pl> <kgr3v6$922$1@news.icpnet.pl>
    <513118db$1@news.home.net.pl> <kgsd01$v64$1@news.icpnet.pl>
    <5131c290$1@news.home.net.pl>
    <1ljbibpn3ybye.d79u4rr0cckq$.dlg@40tude.net>
    <5131fac6$1@news.home.net.pl> <9...@4...net>
    <51326d62$1@news.home.net.pl> <51327337$1@news.home.net.pl>

    W dniu 2013-03-02 22:46, v...@i...pl pisze:

    > Nie sprowadzaj sprawy do poziomu absurdu. Dobrze wiesz o co chodzi
    > przedpiscy.

    Ale to on (i Ty chyba też) nie zrozumiał o co mi chodziło.
    Powtórzę: powyżej linii odcięcia reflektory też emitują światło. Gdyby
    tak nie było nie byłoby ich widać w ciemności.

    > Bo kto inny robi biznes sprzedajac to samo 10x drozej i pilnuje swojego
    > garnuszka?

    Kolejny piewca teorii spiskowych...

    > Okej, wykladasz kase na produkcje i badania homologacyjne i zaczynamy
    > krecic biznes. Ja chce tylko 10% zysku. Wchodzisz?
    Nie wyłożę ani grosza, bo to moim zdaniem nie ma prawa działać
    prawidłowo. :-)
    Co więcej - Ty i inni zwolennicy "tanich ksenonów" też nie włożycie bo
    też wiecie, że to nie ma prawa działać prawidłowo. :-)

    > Akurat wygląd w przypadku optyki ma znaczenie, w mechanice juz nie
    > bardzo - co widac na zalaczonym przez ciebie przykladzie.

    Ale wymiary fizyczne i to z naprawdę wysoką precyzją (nie na zasadzie
    nie widzę różnicy) mają znaczenie.

    > Tu nie o gust chodzi, tylko o poprawny ksztalt,
    Guzik prawda. Nie tylko.

    > na komputerze da sie
    > zmierzyc z jakims przyblizeniem stosunek jasnosci obszarow ciemnych do
    > jasnych. Porownamy. Boisz sie?

    Nie boję się. Tym bardziej, że znowu bzdurę napisałeś. :-) Chodzi nie o
    stosunek jasności ale o wartości tej jasności. W szczególności własnie w
    obszarze ciemnym nad linią odcięcia. Tak więc wydumana przez Ciebie
    metoda niczego nie dowiedzie.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __