  • Data: 2013-03-03 11:05:39
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-02 23:06, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > A gdzie widzisz jakąkolwiek wiarę (poza Twoją i Arbitra)?

    moją, jeszcze moją.

    > Ja pisałem o fizjologii i wynikających z tego konsekwencjach
    > w postaci norm/przepisów, a nie o wierze...

    ok wiem, że bałwochwalczo wierzysz w przepisy i normy.
    a ja np.nie wierzę bezkrytycznie, miałbym ochotę zweryfikować czy są
    naprawdę słuszne.

    co szkodzi takiemu R2r
    zrobić "garażową" fotkę swoich xenonów?
    ustalona odległość, czułość, przesłona, obszar zdjęcia
    można pobawić się porównaniem np. z fotkami Arbitra

    przepisów nie zmienimy, ale podyskutować warto.