  • Data: 2013-03-03 22:02:27
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba jednak nie, bo porównywałeś dwa, całkiem różne zawieszenia.

    Straszne... ;-)
    Zauważyłeś może gdzieś moje sprostowanie? Naprawdę nie pamiętam, czy
    ponad 35 lat temu chodziło o sprężyny od Fiata 125, czy np. 127 albo
    128. W każdym razie chodziło o sprężyny od Fiata wstawione do Zastawy.
    To pewne. Pewne jest też to, że nie działały jak należy (czyli nie były
    takie same) mimo, że wyglądały tak samo. Szczegół, od którego modelu te
    sprężyny pochodziły, naprawdę jest nieistotny.
    Resztę znajdziesz w innych moich niedawnych postach w tym temacie.
    Naprawdę nie chce mi się powtarzać po raz nie wiadomo który... ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __