  • 111. Data: 2011-12-19 15:02:18
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:jcnfmj$53o$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie byl bym taki przekonany, bo rozpoznanie osoby zdecydowanie jest
    > mozliwe i czekac tylko, az sie zdarzy okazja jesli juz sie nie zdarzyla,
    > ale o tym mozemy nie wiedziec.

    uwielbiam to teoretyzowanie i teorie spiskowe na pms...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 112. Data: 2011-12-19 15:03:42
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Odróżniam. Ale nie każda osoba popularna, jest osobą publiczną - stąd
    > dodałem, przykład - przypadek. Bo jestes w stanie postawić konkretną
    > granice między osobą publiczną, a niepubliczną?
    > Jak ktoś wystąpi drugi raz w Uwaga Pirat to już będzie osoba publiczna? :P

    Co znaczy osoba publiczna prawo jasno definiuje. Szary "Kowalski" nie
    jest osobą publiczną i odpowiednie przepisy bronią jego prywatności.

    > A teraz pytanie do Ciebie - odróżniach miejsce publiczne od niepublicznego?
    > U Ciebie w domu filmować bez zgody nie mogą, ale jak idziesz ulicą ..
    > nikt im nie zabroni, zwlaszcz kiedy Cie zanonimizują.

    Jeżeli ktoś stanowi tło w miejscu publicznym to można sobie go filmować
    i publikować. Jak staje się głównym bohaterem to już nie.

    > A takie głupie gadki o fakturze na 30tys są na poziomie szkoły podstawowej.

    Chcesz sobie kręcić program z panem X w roli aktora to mu zapłać. Nie
    stać Cię to go nie kręć.

    A.

  • 113. Data: 2011-12-19 15:04:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Może i mogą filmować ale nie mogą publikować bez zgody albo zapłaty za
    > występ w programie. To zasłanianie o którym mowa nie spełnia wymogów
    > ustawy o ochronie danych osobowych.

    no to prosze wymień te wymogi, wtedy wszyscy będą mieli jasność, a wątek nie
    będzie musiał sie tlić w nieskończoność.

  • 114. Data: 2011-12-19 15:05:23
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 10:35, Bydlę pisze:

    > Sobie.
    > A teraz sio do lekcji: "czy prawo zabrania rejestrowania tego, co się
    > widzi?".

    Zabrania publikacji. Rejestrować sobie możesz. Jak nie otrzymałeś od
    osób zgody albo im nie zapłaciłeś, publikować nie możesz.

    A.

  • 115. Data: 2011-12-19 15:07:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-12-2011 14:56, Arek pisze:

    > Za czytanie Twoich postów to akurat Ty powinieneś zapłacić.
    > Czytanie mojej gazety kosztuje tyle i tyle. Jazda tym autobusem kosztuje
    > tyle i tyle. Wejście do klubu kosztuje tyle i tyle. To jest normalna
    > transakcja.

    Czytanie moich postów kosztuje tyle i tyle czyli 50000PLN - na jaki
    email mam wysłać dane do przelewu?

    --
    Paweł

  • 116. Data: 2011-12-19 15:10:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Jak już nagrasz to weź to opublikuj na youtube i powiadom tvn, ciekawe
    > jestem ile to powisi.

    http://www.youtube.com/watch?v=gY03c4GeXqw
    http://www.youtube.com/watch?v=0Vojihn_-KQ

    wisi i wisi .. jakoś nikt nie usuwa...

    A materiał niewygodny (ten i inne podobne)

    Nie chce mi sie siedzieć i szukać bardziej pasujących materiałów...

  • 117. Data: 2011-12-19 15:23:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > publikować. Jak staje się głównym bohaterem to już nie.

    > Chcesz sobie kręcić program z panem X w roli aktora to mu zapłać. Nie stać

    zamiast przeciągać dyskusje, bo widze, ze sie znasz, podaj konkretne
    definicje i artykuły a przyznam Ci racje i nie będziemy dalej roztrzasać
    tego błachego tematu.

    ps. regulacje prawne dotyczące tego konkretnego przypadku - miejsce
    publiczne, zasłonięta twarz, tablice rej. zniekształcony głos itd.

  • 118. Data: 2011-12-19 15:26:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > To po chuj pyta, ze tak zapytam? Czemu bronisz jakies idiotyczne
    > zachowania. To nie jest umawianie sie na kawe czy pogawedka przy owej
    > tylko kontrola drogowa.

    po chuj to ma krasnal brode :P

    pyta, bo taką ma maniere. Nie ma tego w procedurze, ale też nie robi tym
    pytaniem żadnej krzywdy. To tak, jakby facet mówił:
    "dzien dobry, kurka wodna, st.post. Kowalski, kurka wodna, powodem
    zatrzymania jest przekroczenie prędkości, kurka wodna. Będzie madat w
    wysokości 500zł i 10pkt karnych, czy przyjmuje Pan, kurka wodna, mandat?"

    Tego też w procedurze nie ma i co z tego?

    > Nie zrozumiales. To pytanie jest tak samo idiotyczne jak to "no to co
    > panie kierowco robimy? piszemy ten mandacik?". To nie zabawa w kotka i
    > myszke.

    Może i idiotyczne, ale dla mnie zawsze było zbawienne w skutkach.
    Znów nie wiem o co "walczysz" bo może coś mi umyka.

  • 119. Data: 2011-12-19 15:32:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > po chuj to ma krasnal brode :P

    Nie brode, tylko po chuj w wodzie stoi. Gwoli scislosci ;-)

> [...]
    > wysokości 500zł i 10pkt karnych, czy przyjmuje Pan, kurka wodna, mandat?"
    >
    > Tego też w procedurze nie ma i co z tego?

    Maniery niech zostawi w domu a gadke zaczyna od przedstawienia sie i
    powodu zatrzymania.

    > Może i idiotyczne, ale dla mnie zawsze było zbawienne w skutkach.

    Dales sie wydymac ;-) U mnie sie konczylo oddaniem dokumentow i zyczeniu
    szerokiej drogi. Szybciej zlapie drugiego niz sprawdzi moje dane i
    wypisze mandat.

    > Znów nie wiem o co "walczysz" bo może coś mi umyka.

    Tu sie dyskutuje nie walczy ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 120. Data: 2011-12-19 15:32:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > (...)

    > Wiesz, tutaj podstawowy problem to to, że w ogóle kogoś zatrzymali
    > i tv zrobiło relację, a nie że niby pytania są "niekulturalne".

    znaczy sie gdzie tutaj? W przykładzie AZ (artura)?
    Zakładając, ze sytuacja miała miejsce - to jest ona naganna i pytanie czy
    nie należało zrobić z tym coś dalej. Generalnie jednak - akurat w tym
    wypadku bardzo wątpie, zeby miało takie coś miejsce, bo policja stojąc i
    zatrzymując kierowców jest w ściśle określonym miejscu i nie jest to ich
    wymysł, a taki dostają 'przydział'.

    Nie moga wystawiać mandatów za wyrkoczenia, których w danym miejscu nie da
    sie popełnić, bo kiepsą ma to linie obrony... no ale może trafił na
    wyjątkowych debili. Kto wie.
    Ja jeżdze czynnie samochodem robiąc 20-70kkm rocznie i nigdy nie mialem
    kontroli drogowej, w ktorej policjant wciskałby mi kit dotyczący rzekomego
    wykroczenia. Może mialem szczęście. Musze jednak przyznać, ze akurat moim
    ulubionym tekstem bylo zawsze "i co Panie Jakubie mamy z Panem zrobic?" -
    cóż, ja to lubie, a ktoś inny nad tym ubolewa - ale to już tego kogoś
    sprawa.