  • 1. Data: 2011-12-17 21:11:10
    Temat: filtr paliwa
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale
    co mi tam...:)
    Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieś 10 tys na filtrze
    paliwa. Czym to grozi?

  • 2. Data: 2011-12-17 21:15:11
    Temat: Re: filtr paliwa
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale co
    > mi tam...:)
    > Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieś 10 tys na filtrze
    > paliwa. Czym to grozi?

    daj se spokój, to nie filtr oleju.

    Jak chodzi, ma moc a samochód nie ma 10 lat z tym samym filtrem to zapomnij
    o nim.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 3. Data: 2011-12-17 21:24:32
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    > Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    > daj se spokój, to nie filtr oleju.
    >
    > Jak chodzi, ma moc a samochód nie ma 10 lat z tym samym filtrem to
    > zapomnij o nim.

    Dzięki :)

  • 4. Data: 2011-12-17 21:28:49
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

> [...]
    > mi tam...:)
    > Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieś 10 tys na filtrze

    Ale co grozi? Bo ja pytania nie rozumiem...

  • 5. Data: 2011-12-17 21:33:50
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2011-12-17 21:28, Iksinski pisze:

    > Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale co grozi? Bo ja pytania nie rozumiem...
    >
    > Pozdrawiam

    Wg książki filtr paliwa, powinno się zmieniać w tym modelu co 50 tys km.
    Od poprzedniej wymiany przejechałem trochę ponad 60.

  • 6. Data: 2011-12-17 21:42:46
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > Wg książki filtr paliwa, powinno się zmieniać w tym modelu co 50 tys km.
    > Od poprzedniej wymiany przejechałem trochę ponad 60.

    Nie można było od razu tak napisać? ;-)

    Zupełnie bym się tym nie przejmował, jeżeli silnik pracuje prawidłowo.
    Wymień przy najbliższej okazji i tyle.

  • 7. Data: 2011-12-17 21:44:28
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale co
    > mi tam...:)
    > Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieś 10 tys na filtrze
    > paliwa. Czym to grozi?

    Grozi tym że zimą jak będą mrozy to mogą być kłopoty. Filtr jest pewnie już
    trochę zasyfiony i dodatkowe przytkanie jego przepustowości parafiną może
    spowodować że nie zapali albo zapali i po kilometrze zgaśnie. Poza tym na
    pewno jest w nim trochę wody. Na pewno co bym zrobił przed zimą to co
    najmniej spuszczenie jej z odstojnika. Poza tym znane są przypadki że mocno
    zasyfiony filtr paliwa powoduje spadek mocy przy pełnym bucie.

  • 8. Data: 2011-12-17 21:51:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-17 20:11:10 +0000, Pablo <p...@f...pl> said:

    > Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale
    > co mi tam...:)
    > Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieś 10 tys na filtrze
    > paliwa. Czym to grozi?

    Wymianą filtra.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-12-17 22:04:43
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2011-12-17 21:51, Bydlę pisze:
    > Wymianą filtra.

    Lubię to ! :)

  • 10. Data: 2011-12-17 22:14:09
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Pablo

    > Wiem że to pytanie z gatunku, czy od pocałunku można zajść w ciąże, ale
    > co mi tam...:)
    > Carisma, diesel Renault, .. i przejechane o jakieś 10 tys na filtrze
    > paliwa. Czym to grozi?

    Karą chłosty.