  • Data: 2019-01-08 10:05:36
    Temat: Re: Uwagi odnośnie książki Stroustrupa
    Od: AK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-08 09:51, AK wrote:
> [...]

    ... taki Python (w ogolnosci - wylaczajac prymitywy) nie posiada
    operatora przypisania i ma sie bardzo dobrze. Java (w ogolnosci -
    wylaczajac prymitywy) tez nie ma "wartosciowego" operatora przypisania
    i co ? Jakos z tego powodu nie umiera.
    A stan? Do stanu jako takiego nic nie mam, ale ustawiczne (w wiekszosci
    niejawne) tworzenie nowego stanu/stanow "defaultowo" (jak to sie dzieje
    C++) bylo chore, jest chore i bedzie chore czysie to Szanownym
    Ayatollahom C++ podoba czy nie.
    PS: Dlatego cenie (a nawet kiedys lubilem) Qt bo likwiduje w duzym
    stopniu ta "wspaniala ceche" jezyka zwanego C++.
    PS0: ciekawy bylby ranking czestosci uzycia instrukcji movsb/movcw/movsd
    w C++ i w innych jezykach programowania.
    C++ to taki "unnecessary copying of memory/bytes" driven language :)

    AK