  • Data: 2009-05-26 14:24:10
    Temat: Re: Uzywanie telefonu z GPS w samolocie
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Moo" <m...@w...net> napisał w wiadomości
    news:gvgf0s$cau$1@inews.gazeta.pl...
    > Wolno odpalic po starcie kazde urzadzenie ktore nie emituje fal radiowych.
    > telefon w trybie off-line nie emituje ale wowczas stewardesie trzeba
    > pokazac, ze GSM jest off. Natomast w zaden sposob w kabinie pasazerskiej
    > nie zlapiesz fixa. To jest niemozliwe. kapina ma tak hermetyczna budowe i
    > powloke, ze wszelkie moje proby w B767 na trasie WAW-JFK spelzly na
    > niczym...Siedzialem przy oknie i szukal satelit 2 godziny i nic....GPS
    > zadziala tylko z antena zewnetrzna, wiec musialbys...zbic...szybke...i
    > wystawic reke za okienko...-;))))

    Nie pisz że to jest niemożliwe, bo akurat jest to możliwe. Osobiście
    sprawdzałem na HTC TyTN II i akurat nie wystawiałem za okno antenki za
    idiotycznymi Twoimi radami. Jeśli nie jesteś czegos pewien to wcale to nie
    oznacza, że tego czegoś nie ma. Możesz po prostu o tym nie wiedzieć, ale się
    do niewiedzy przyznać. A Ty z uporem dunrego maniaka w kolejnych postach
    dalej idziesz z zaparte że to nie zadziała.