  • Data: 2017-10-09 10:02:58
    Temat: Re: Używany monitor
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba się do tego przyłożyć. Na moich oczach powstal taki "znacznik"
    > kiedy znajoma pukneła w ekran pancerna hybrydą na paznokciu "O! Tu!" i
    > monitor zaliczył przewrót przez stopkę. Przebarwienie znikało ale nie
    > zniknęło w 100% nigdy, przynajmniej od kilku lat.

    > Obecnie jedyny jaki posiadam z takim "ficzerem" to 15" IBOX, jesli
    > chcesz pozać typ to niestety producent sie nie pochawlił tabliczką
    > znamionową :D. Problem z pozostałościami po "punknieciach" dotyczy
    > głównie śmiecowych monitorów typu Medion i okolice. W kilku takich
> [...]
    No tak medion :) ale autor ma Nec-a!!, monitor z górnej półki, one jak
    wchodziły na rynek (Mój 2006rok) to kosztowały ponad 2kzł.
    On tam musiałby rozwalić matrycę żeby taki efekt uzyskać działając na
    monitor od zewnątrz, ja myślę że ktoś po nim grzebał przed sprzedażą i
    zabrudził układ optyczny, albo przetarł ekran jakimś rozpuszczalnikiem i
    tworzywo zmieniło się powierzchniowo i inaczej w tym miejscu przepuszcza
    światło.

    --
    Pozdr
    Janusz