  • 1. Data: 2017-10-07 12:10:51
    Temat: Używany monitor
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Kupiłem sobie na A. monitor Nec-a Multisync 2170NX. Ma on wadę,
    mianowicie na białym (lub jednolitym) tle są plamy jak po brudnych
    paluchach Zdjęcie z kamerki tu:
    http://files.tinypic.pl/i/00937/p3z8ozbar2ul.jpg
    IMO to są ślady osadzania się kurzu na matrycy czy gdzieś między
    warstwami ekranu. Przy czyszczeniu zapewne będzie kłopot z
    elektrycznością statyczną i przyciąganiem wszystkich paprochów z pobliża
    w trakcie czyszczenia. Ma ktoś doświadczenie jak to usunąć? Jakieś
    zalecenia, uwagi, np. co do metody rozbiórki czy środków czyszczących?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2017-10-07 12:34:07
    Temat: Re: Używany monitor
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > w trakcie czyszczenia. Ma ktoś doświadczenie jak to usunąć? Jakieś
    > zalecenia, uwagi, np. co do metody rozbiórki czy środków czyszczących?

    Ciężko będzie, ktoś bardzo amatorsko zmieniał świetlówki. Ja bym go
    zwrócił i kupił inny. Sam kupiłem Nec-a 2070 i jest w idealnym stanie,
    potem drugiego, oba idealne, po ~170zł + wysyłka.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2017-10-07 13:03:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Janusz pisze tak:

    > Ciężko będzie, ktoś bardzo amatorsko zmieniał świetlówki. Ja bym
    > go zwrócił i kupił inny. Sam kupiłem Nec-a 2070 i jest w idealnym
    > stanie, potem drugiego, oba idealne, po ~170zł + wysyłka.

    Co to jest teoria względności.

    Właśnie się dowiedziałem od znajomego budowlańca, że dostał
    25 monitorów byleby zniknęły natychmiast bo firma wymienia sprzęt.

    Pewnie niektóre nie mają przebarwień.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2017-10-07 13:36:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Oct 2017 12:34:07 +0200, Janusz napisał(a):

    > Ciężko będzie, ktoś bardzo amatorsko zmieniał świetlówki.

    Masz na myśli że zmieniając świetlówkę doprowadził do
    zakurzenia/zabrudzenia?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-10-07 14:07:34
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-10-07 o 12:34, Janusz pisze:

    > Ciężko będzie, ktoś bardzo amatorsko zmieniał świetlówki. Ja bym go
    > zwrócił i kupił inny. Sam kupiłem Nec-a 2070 i jest w idealnym stanie,
    > potem drugiego, oba idealne, po ~170zł + wysyłka.

    Nam się ostatnio spodobały HP LA2405x - kupiliśmy ich kilka do firmy po
    ~300zł. Siedzę właśnie przed dwoma takimi i jednym starym 19". Wygląda
    przy nich jak karzełek.
    P.G.

  • 6. Data: 2017-10-07 15:30:05
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 7 października 2017 13:36:54 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Masz na myśli że zmieniając świetlówkę doprowadził do
    > zakurzenia/zabrudzenia?

    Albo zabrudził ten stosik plastikowych "soczewek fresnela" albo je pogniótł.
    Tak czy siak trudno w warunkach domowych będzie to naprawić aby było tak dobre jak
    nowe.

    Ale skoro i tak pewnie wygląda nieakceptowalnie to rozbierz, puszka powietrza
    sprężonego w dłoń i fukaj.

    Koszt niski, albo nie naprawisz ale nie popsujesz za wiele albo naprawisz do stanu
    akceptowalnego.

    Ale jak te soczewki są pogniecione to nic nie zrobisz.

    Alternatywnie oddaj tam gdzie kupiles jesli to firma i jestes konsumentem.

  • 7. Data: 2017-10-07 22:15:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-07 o 13:03, PiteR pisze:

    > Co to jest teoria względności.
    >
    > Właśnie się dowiedziałem od znajomego budowlańca, że dostał
    > 25 monitorów byleby zniknęły natychmiast bo firma wymienia sprzęt.
    >
    > Pewnie niektóre nie mają przebarwień.
    Dlatego kupiłem z gwarancją przetestowane :) i możliwością zwrotu do 30 dni.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2017-10-07 22:17:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Masz na myśli że zmieniając świetlówkę doprowadził do
    > zakurzenia/zabrudzenia?

    Tak, i zostawił tłuste ślady rąk które tak wyglądają potem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2017-10-07 22:19:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-07 o 14:07, Piotr Gałka pisze:

    > Nam się ostatnio spodobały HP LA2405x - kupiliśmy ich kilka do firmy po
    > ~300zł. Siedzę właśnie przed dwoma takimi i jednym starym 19". Wygląda
    > przy nich jak karzełek.
    Ja aż tak dużych nie szukałem, bardziej mi zależało na 4:3 1600 na 1200lini,
    lepiej się pracuje niż na panoramie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-10-08 02:07:53
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał:

    > Nam się ostatnio spodobały HP LA2405x - kupiliśmy ich kilka do firmy po
    > ~300zł. Siedzę właśnie przed dwoma takimi i jednym starym 19". Wygląda
    > przy nich jak karzełek.

    Jak Ci chodzi o rozmiar to może kup stodołę. A jeśli chodzi o monitor to 24"
    16:9 ma taką samą wysokość jak 19" 4:3. Do czego szeroki ekran
    monitora komputerowego to nie bardzo wiem. Oprócz oczywiście zajmowania
    miejsca na biurku.

    Pzdr