  • Data: 2009-01-27 19:33:02
    Temat: Re: VOIP - echo, sprzężenie
    Od: "eska" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr [trzykoty]"
    > Ja niestety nie mam żadnego wpływu na urządzenia odiorców (różnych), muszę
    > więc regulować u siebie.

    RE: Jeśli tak to tak. Przede wszystkim poziom wzmocnienia toru nadawczego,
    następnie odbiorczego.
    Opóźnienie - typ kodeka, najmniejsze G.711 lub G.726 -32,
    długość pakietu głosu standard 20ms można spróbować 10,
    długość własnego bufora jittera - minimalna, jeżeli
    można
    regulować w HT486.
    Czasami skutkuje podmiana aparatu telefonicznego na bezprzewodowy DECT
    Pozdrowienia