  • Data: 2014-12-16 19:26:43
    Temat: Re: VW New Beetle - Nowy Garbus
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m6nra1$oj0$...@d...me...

    "wowa" <w...@g...pl> wrote in message
    news:548f1d70$0$2657$65785112@news.neostrada.pl...

    > Acha... I przed każdą jazdą będziesz się smarował kremem z filtrami :)

    Bez przesady...
    Nie smaruje się przed wyjściem na spacer czy rower, dlaczego
    miałbym się nagle zacząć smarować przed jazdą kabrioletem?

    Bo praży :( Jeśli pamiętasz czasy bez klimy to przypomnij sobie jak
    wyglądała Twa lewa ręka po dłuższej jeździe na wiosennym słońcu. I nie chcę
    obrzydzić Ci tego auta, to tylko mój punkt widzenia i dotyczy wszystkich
    kabrioletów.
    Wojtek