  • Data: 2019-06-27 21:38:39
    Temat: Re: Van z dobrymi fotelami
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 07:45:49 UTC+2 użytkownik Kamil 'Model' napisał:
> [...]
    podłokietnikami. 2. rząd to 3 niezależne fotele, każdy z regulacją przód-tył i
    pochylenia oparcia, ciut krótsze siedziska niż z przodu i brak podłokietników.
    środkowy jest inny, ma w oparciu własny pas bezpieczeństwa), albo 3-osobowa kanapka.
    pasażera też się obraca do tyłu) lub składać do pionu lub na płasko w stolik - ale są
    one pół rozmiaru mniejsze, niż 'kapitańskie' pełną gębą ;-)

    > I tu się mylisz były wersje 6-cio osobowe z niezależnymi 2-ma fotelami w
    > 2 i 3 rzędzie. Bodajże wersja Pullman... Znajomy miał kiedyś Phedre w
    > takiej fabrycznej konfiguracji.

    OK, rzeczywiście takie były. Te fotele wyglądają na identyczne, jak moje, tylko z
    dołożonymi podłokietnikami (dwoma w 2. rzędzie i po jednym tylko w 3. rzędzie - bo na
    dwa podłokietniki już jest za wąsko w bagażniku)..

    Podsumowując: eurovana polecam jako fajny rodzinny samochód, ale jako wygodną salonkę
    dla 6 osób - nie, bo jest za mały ;-)