  • 1. Data: 2019-06-25 16:23:58
    Temat: Van z dobrymi fotelami
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Które z dostawczaków zaadaptowanych na rodzinne vany występują w układzie z
    6 osobnymni fotelami z podłokietnikami?
    Moje pytanie dotyczy aut typu Peugeot Traveller, Opel Vivaro, Renault
    Trafic, Citroen Jumpy, Ford Tourneo i innych europejskich.

    Nie pytam o amerykany i "japońskie amerykany", bo tu mam komplet
    informacji.

    Nie pytam też o VW, bo ceny są chore.
    Interesują mnie głównie auta starsze, z roczników 2005-2014.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-06-25 16:55:20
    Temat: Re: Van z dobrymi fotelami
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-06-25 o 16:23, Maciek pisze:

> [...]
    > informacji.
    >
    > Nie pytam też o VW, bo ceny są chore.
    > Interesują mnie głównie auta starsze, z roczników 2005-2014.

    Honda Odyssey. Wygodne fotele. Wada - pali jak smok, ale ma 3,5 l silnik.
    T.

  • 3. Data: 2019-06-25 17:54:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > informacji.
    >
    > Nie pytam też o VW, bo ceny są chore.
    > Interesują mnie głównie auta starsze, z roczników 2005-2014.

    KIA

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2019-06-25 19:39:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2019 16:55:20 +0200, T. napisał(a):

    > Honda Odyssey

    Wiem, ale tak jak pisałem wyżej, japońskie samochody na rynek amerykański
    znam i nie o nie pytam. Jak będę miał wybierać z amerykanów, to dylematu
    nie będzie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2019-06-25 19:40:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2019 17:54:43 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > KIA

    Carnival? Sedona?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2019-06-25 21:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Wiem, ale tak jak pisałem wyżej, japońskie samochody na rynek
    > amerykański znam i nie o nie pytam. Jak będę miał wybierać z
    > amerykanów, to dylematu nie będzie.

    Opierajac swoja odpowiedz na jednym z odcinków wojen samochodowych -
    VITO?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 7. Data: 2019-06-25 21:06:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 19:40, Maciek pisze:

    > Carnival? Sedona?

    Choćby. Za wiele KIA modeli w tej klasie nie oferuje ale przynajmniej
    solidne fury, ewentualnie Hyundai (prawie to samo). Z resztą (pomijam
    podłokietniki) w każdym innym niż amerykan, siedzi się jak na kiblu.

  • 8. Data: 2019-06-25 21:18:12
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 25 Jun 2019 16:55:20 +0200, T. wrote:
    > Honda Odyssey. Wygodne fotele. Wada - pali jak smok, ale ma 3,5 l
    > silnik.

    W Odyssey fotele są wygodne, ale zdradliwe. Kuszą wygodą aby tylko ofiarę
    zwabić. A potem ŁUPS.

    Mateusz

  • 9. Data: 2019-06-26 13:07:55
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 25.06.2019 o 16:23, Maciek pisze:

> [...]
    > informacji.
    >
    > Nie pytam też o VW, bo ceny są chore.
    > Interesują mnie głównie auta starsze, z roczników 2005-2014.

    EuroVan czyli Citroen C8, Peugeot 807, Fial Ulysse, Lancia Phedra.
    Wersji z układem foteli jest od groma i była na pewno wersja fabryczna
    tylko z 6-cioma fotelami (fotele tzw. kapitańskie)

  • 10. Data: 2019-06-26 14:25:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2019 21:06:13 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Choćby. Za wiele KIA modeli w tej klasie nie oferuje ale przynajmniej
    > solidne fury,

    Sedona jest w śladowych ilosciach, a starszego Carnivala (nowszy ma kanapę
    zamiast fotei) odrzuciłem przez problemy z wtryskami. Ale generalnie też
    nie ma ich dużo na rynku.
    Markę lubię, mam Sportage'a.

    --
    //\/\aciek