    Newsgroups: pl.internet.polip
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Date: 18 Jun 2011 23:20:19 GMT

    Dnia 18.06.2011 Fabian <f...@g...pl> napisał/a:

    > Tak trudno je nazwać?

    Nie, marketingowiec-emailowy (niekoniecznie od razu spamer) ma narzędzia
    ciasno związane z smtp i umowy o poufności list dystrybucyjnych (przez co
    nie może ich załadować na jakiegoś virtuala/dzierżawkę).
    Zauważ od razu że nie potrzebuje 24/7 sieci, tylko w momencie wysyłki,
    za to na pewno potrzebuje łącza ze sprawnym rev-dns i dobrze byłoby mieć
    stałe ip (spf, brak ip w dynamic-rbl, brak naleciałości po jakimś
    wirusie po kimś itd).