    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Videodomofon via open standard?
    Date: Mon, 22 Feb 2010 23:21:15 +0100

    medenes pisze:

    > Spodziewam się, że z wyświetleniem to będzie najmniejszy problem.
    > Najważniejsze, aby było co wyświetlić. Jak niby chcesz na swoim palmie
    > wyświetlić analogową
    > treść?
    dla mnie "analogowy" to kamerka bezprzewodowa za 99zł+TV
    Cyfrowy to coś na kształt web-cam
    > Skończy się pewnie tym, że do video zatrudnię kamerkę IP (umieszczoną
    > na budynku) i zostanie problemem z przesłaniem głosu w obu kierunkach
    > oraz sterowanie ryglem.
    Nigdzie nie napisałeś ze ma to być bezprzewodowe. Domyślam sie ze tak,
    wiec na szybko głos mozna w 2 strony przesłać starym telefonem
    bezprzewodowym, takim w którym słuchawka gadała z "matką". Takie rozmowy
    były nawiazywane jednym klawiszem ze słuchawki lub matki.
    Rygiel - w ostateczności wykorzystasz stary alarm samochodowy.
    ToMasz